Το WT Inspiration Beach λάνσαρε η Wunderman Thompson, ένα immersive meta-activation στο πλαίσιο των Cannes Lions. Η εικονική παραλία δημιουργήθηκε από την πλατφόρμα metaverse Odyssey και περιλαμβάνει χώρους συνεργασίας, σαλόνι δικτύωσης, καθώς και παρουσίαση των πιο inspiring έργων του agency.

Αργότερα μέσα στην εβδομάδα θα προστεθούν νέα στοιχεία, όπως ένας διαδραστικός χώρος αγορών και ένα DJ booth, με στόχο το engagement. «Κιόσκια έμπνευσης» έχουν τοποθετηθεί σε ολόκληρη την παραλία, παρουσιάζοντας την προσέγγιση της Wunderman Thompson σε βασικά ζητήματα του industry όπως βιωσιμότητα, DΕ&I, data και τεχνολογία, δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα, ταλέντο και επιχειρηματικός μετασχηματισμός.

Ο Gareth Jones, SVP Global Marketing της Wunderman Thompson, σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το λανσάρισμα του WT Inspiration Beach, ενός virtual activation στο metaverse που επιτρέπει στους πελάτες και τους συνεργάτες μας σε όλον τον κόσμο να έχουν την εμπειρία της προσέγγισής μας στη δημιουργικότητα σε ένα μοναδικό και εξαιρετικά immersive περιβάλλον».