Για την περιοχή ΕΜΕΑ

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Για την κάλυψη των αναγκών, η GroupM προχωρά στη δημιουργία αφιερωμένου unit στους κόλπους της MEC, υπό την επωνυμία Primus. Το unit αυτό θα αναλάβει την Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη, Γαλλία, Γερμανία και Ρωσία. Στο spec που ξεκίνησε τον Ιούνιο, συμμετείχαν επίσης οι εταιρείες Carat και OMD. Η Carat χειριζόταν το λογαριασμός της περιοχής ΕΜΕΑ από το 2007. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της J&J, το spec καταλήγει στην ενοποίηση του λογαριασμού media σε δύο εταιρείες, από τέσσερις. Δύο από τα μεγάλα brands της J&J για την περιοχή, είναι το Listerine και το Neutrogena.