Θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου για το 2019

Αύξηση πωλήσεων κατέγραψε ο όμιλος Vivartia το 2019, σε σχέση με το 2018, ενώ αυξητικά κινήθηκαν και τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων. Εντός του 2019, όλοι οι κλάδοι του ομίλου Vivartia υλοποίησαν σημαντικές ενέργειες, που είχαν ως στόχο τη βελτιστοποίηση των παραγωγικών και λειτουργικών τους δομών, ενώ έθεσαν τις βάσεις για μεγαλύτερη ανάπτυξη των πωλήσεών τους τόσο εντός Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό και κατ΄ επέκταση την αύξηση της κερδοφορίας τους.

Ενδεικτικά, στον κλάδο γαλακτοκομικών, η θυγατρική εταιρεία Δέλτα προχώρησε σε νέα λανσαρίσματα και επαναλανσαρίσματα προϊόντων στις κατηγορίες γιαουρτιού, ροφημάτων, παιδικών προϊόντων και σοκολατούχου γάλακτος, με αποτέλεσμα την αύξηση των μεριδίων αγοράς. Στον κλάδο κατεψυγμένων τροφίμων, σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων προχώρησε και η εταιρεία Μπάρμπα Στάθης, η οποία υλοποιεί τριετές επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ. ευρώ, ενώ στον κλάδο εστίασης, ενισχύθηκε η παρουσία στα αεροδρόμια της χώρας και επεκτάθηκε – μέσω συμφωνιών Master Franchise – σε συνολικά 12 χώρες, με τα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room.