Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτές τις ημέρες στην Αθήνα το Global Summit του WPI (Worldwide Partners, Inc.), διεθνούς δικτύου ανεξάρτητων εταιρειών marketing, σε συνδιοργάνωση της Interweave, η οποία αποτελεί τον μοναδικό local partner του δικτύου.
Οι εργασίες του Symposia’ 23 ξεκίνησαν την Τρίτη, 10 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν σήμερα, 12 Οκτωβρίου, ενώ χθες οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλία του Tom Goodwin, Founder της εταιρείας συμβούλων καινοτομίας All We Have Is Now (AWHIN, Inc) και host της σειράς του Euronews «The Edge», με τίτλο «Change That Matters, A Guide to The Future of Marketing & Advertising». Εστιάζοντας στο μέλλον του marketing και της διαφήμισης, ο Goodwin θέλησε να καταρρίψει μια σειρά μύθων που επηρεάζουν τους ανθρώπους του χώρου. Ξεκίνησε από την άποψη ότι είναι πολύ δύσκολο να προσεγγίσει κανείς τους ανθρώπους (reach). Καθώς οι άνθρωποι είναι πολλές ώρες online στις mobile συσκευές τους, μάλλον δεν είναι δύσκολο να τους προσεγγίσει κανείς, αλλά μάλλον να τους προσελκύσει (engage).
Ο δεύτερος μύθος στον οποίο εστίασε είναι ότι οι άνθρωποι είναι ασταμάτητα απασχολημένοι. Όπως ανέφερε, οι άνθρωποι περνούν αρκετές ώρες καθημερινά στα social media, για να υποστηρίξει κανείς ότι είναι τόσο απασχολημένοι. Ωστόσο, έχει επέλθει ένας κορεσμός και αυτόν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν τα brands. Μιλώντας για brands, o Tom Goodwin υποστήριξε πως είναι μύθος ότι τα brands «έχουν πεθάνει». Μάλλον πότε δεν είναι πιο σημαντικά.
Το καταναλωτικό κοινό χρειάζεται τα brands, καθώς αποτελούν έναν οδηγό στις αγορές τους, μια «εγγύηση» ότι δεν θα κάνουν μια λάθος επιλογή. Από την άλλη, η συζήτηση για fans του εκάστοτε brand ή για brand love μάλλον δεν έχει μεγάλη αξία. Τέλος, ένας ακόμα μύθος στον οποίο στάθηκε ο ομιλητής είναι ότι η αλλαγή συμβαίνει πιο γρήγορα από ποτέ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αξίζει να σκεφτεί κανείς ότι τα πιο δημοφιλή apps παραμένουν τα ίδια την τελευταία 20ετία. Όσον αφορά την υιοθέτηση της τεχνολογίας, διανύουμε μια εποχή την οποία αποκαλεί pre-digital. Υποστήριξε δε, ότι ο κλάδος παίρνει πράγματα που δούλευαν ήδη και απλά τα μεταφέρει στον ψηφιακό κόσμο και ότι διανύουμε ακόμα μια φάση βελτίωσης υφιστάμενων πραγμάτων και όχι δημιουργίας ενός νέου κόσμου.