Για τον Καναδά ως τουριστικό προορισμό

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ήδη έχουν καταλήξει σε αρκετά από τα agencies, τα οποία θα προσκαλέσουν να διεκδικήσουν τον λογαριασμό, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα συμμετάσχει και η DDB Canada, η οποία έχει επί του παρόντος την ευθύνη του λογαριασμού.  Η τελευταία καμπάνια που «έτρεξε» είχε ως σύνθημα το «Canada… is» και εστίαζε στην εξερεύνηση των αξιοθέατων της χώρας από την πλευρά των τουριστών. Το τηλεοπτικό σποτ περιλάμβανε βίντεο τουριστών από το YouTube, ενώ η online καμπάνια αξιοποίησε τα Google Maps για να «μεταφέρει» τους ταξιδιώτες στους δρόμους της χώρας.