Το νέο του επιχειρηματικό εγχείρημα παρουσιάζει ο όμιλος Grivas D Group, με όνομα «Σωστόστ». Πρόκειται, σύμφωνα με την εταιρεία, για ένα αμιγώς σαντουιτσάδικο, το οποίο έχει στόχο να επιστρέψει το κοινό στη δεκαετία των ‘90s. Πρόσφατα, εγκαινιάστηκε το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στο κέντρο της Αθήνας, ενώ, τον περασμένο Απρίλιο, δημιουργήθηκε το πρώτο κατάστημα στις Αχαρνές. Ήδη, μέχρι τα Χριστούγεννα έχει δρομολογηθεί το άνοιγμα 4 ακόμη καταστημάτων σε ανοιχτές και κλειστές αγορές. Για το λανσάρισμα του brand, δημιουργήθηκε, από την Property Marketing Services, διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνιστή τον Ρένο Χαραλαμπίδη, το οποίο θα αποτελέσει μια διαφημιστική «τριλογία» με τον συγκεκριμένο ηθοποιό, η οποία θα ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2022.

Η καμπάνια «τρέχει» στην τηλεόραση και θα συνεχίζεται για τους επόμενους μήνες. Επιπλέον, το προσεχές χρονικό διάστημα, η Grivas D Group λανσάρει το νέο της προϊόν με όνομα Τραγανάκια. Πρόκειται για παραδοσιακά συσκευασμένα κριτσινάκια σε 3 γεύσεις, για την επικοινωνία των οποίων ξεκινά ραδιοφωνικό σποτ, για τους επόμενους 6 μήνες, με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. Από τις 10 Μαΐου, η εταιρεία Κουλουράδες του ομίλου λάνσαρε, με τηλεοπτικό σποτ, τον νέο οργανικό καφέ της Nespresso, μονοποικιλιακό καφέ Peru. Τη δημιουργία και επιμέλεια του σποτ ανέλαβε η εταιρεία Imba by IMG Mediabrands. Τέλος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ο όμιλος λανσάρει το νέο brand Crunchies, το οποίο ξεκινάει από την Ισπανία.