Παγκόσμιο media agency review ξεκινά, παρά την πανδημία, η Sanofi, μία από τις εταιρείες που εμπλέκεται στην αναζήτηση εμβολίου για τον κορωνοϊό. Τα media agencies με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία είναι η Havas, η οποία διαχειρίζεται το account της Sanofi στη Βόρεια Αμερική, ενώ η Mindshare του WPP διαχειρίζεται το account στο μεγαλύτερο μέρος των υπόλοιπων χωρών. Σύμφωνα με πηγές του κλάδου, η Sanofi έχει επικοινωνήσει ήδη με μεγάλους agency holding ομίλους σχετικά με το review, μεταξύ των οποίων και η MediaSense η οποία θεωρείται ότι θα συμμετάσχει μεν στο pitch, σε συμβουλευτικό δε επίπεδο.
Από το προηγούμενο review της εταιρείας, η Sanofi δαπανά ετησίως στα media περίπου 900 εκατ. ευρώ. H εταιρεία ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο 2020 σημείωσε ανάπτυξη στα έσοδά της ύψους 6,6% και διαθέτει τα φόντα να πλοηγηθεί μέσα στην πανδημία, λόγω της αυξημένης ζήτησης στον τομέα της υγείας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης «υποψηφίων εμβολίων και θεραπειών» για την καταπολέμηση του Covid-19.
(Πηγή: Campaign)