Απομακρύνεται από Μ&Α και μικρής κλίμακας καινοτομίες «για να βγει δυνατότερη».

Επαναπροσδιορίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό η Coca-Cola, με στόχο «να βγει δυνατότερη» μετά τον κορωνοϊό. Μιλώντας στο διεθνές συνέδριο RBC Capital Markets, ο Chief Financial Officer της Coca-Cola, John Murphy, αναφέρθηκε επιγραμματικά στο πλάνο της εταιρείας για το επόμενο έτος: «Το να βγούμε δυνατότεροι και το να παραμείνουμε πιστοί στο συνολικό μας purpose, μας οδηγούν σε κάποιες από τις αποφάσεις που παίρνουμε», σχολίασε.

Σύμφωνα με τον Murphy, παρά τον αντίκτυπο του Covid-19, «η επένδυση στη δραστηριότητά μας αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα». Στο επίκεντρο τίθεται το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και η ανάκαμψη των καταστημάτων λιανικής. Στον αντίποδα, εξαγορές και συγχωνεύσεις αποκτούν μικρότερη βαρύτητα, κάτι που, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος, αποτελεί «μια μικρή αλλαγή» τακτικής.

Σημειώνεται ότι πριν την κρίση, η Coca-Cola είχε επενδύσει σημαντικά σε εξαγορές προκειμένου να διαφοροποιήσει το χαρτοφυλάκιό της, στο πλαίσιο του σχεδίου του CEO James Quincey να εξελιχθεί σε μια total beverage εταιρεία. Παράλληλα, η Coca-Cola σχεδιάζει να εστιάσει σε μεγαλύτερα προϊοντικά λανσαρίσματα και ως εκ τούτου επανεξετάζει το πρόγραμμα καινοτομίας της. Όπως υποστήριξε ο Murphy, θα υπάρχει «μεγαλύτερη ζήτηση για μεγαλύτερης κλίμακας λύσεις σε σύγκριση με περισσότερα μικρότερα διερευνητικά projects».
(Πηγή: Marketingweek.com)