(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Και αυτό γιατί προτίθεται να πραγματοποιήσει spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό της τόσο στη Διαφήμιση όσο και στα Media. Η τελευταία φορά που η Etihad Airways είχε διενεργήσει αντίστοιχο spec ήταν το 2005, όταν και αναδείχτηκαν νικήτριες οι TBWALondon και OMD.

Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό ποια agencies θα συμμετάσχουν, ωστόσο, όπως επιβεβαιώθηκε, το spec δεν αφορά και στο digital λογαριασμό του brand τον οποίο χειρίζεται η LBi. Η Etihad Airways υπέγραψε τον Ιούλιο δεκαετή χορηγική συμφωνία με τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Manchester City ύψους 400 εκατ. λιρών. Στο πλαίσιο  της συμφωνίας, το γήπεδο της ομάδας μετονομάστηκε σε Etihad Stadium.