Στα 4 δισ. δολάρια το κονδύλι

(ΝEα ΥOρκη)  Όπως τόνισε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, πρόσκληση θα απευθυνθεί σε μια σειρά από μεγάλα media shops και το spec θα αφορά τόσο στο planning όσο και στο buying σε κανάλια όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, ο Τύπος, το Διαδίκτυο και το SEO. Επί του παρόντος, η GM συνεργάζεται με περισσότερα από 20 media agencies ανά την υφήλιο. Για παράδειγμα, στις Η.Π.Α. την ευθύνη έχει η Starcom, η Carat «τρέχει» τον λογαριασμό στην Ευρώπη, ενώ μεγάλο μέρος της αγοράς της Λατινικής Αμερικής χειρίζεται η Universal McCann.

Αναφερόμενος στο spec, ο Joel Ewanick, Global Chief Marketing Officer, εξήγησε ότι «αναζητούμε ένα καινοτόμο μοντέλο το οποίο θα μας βοηθήσει να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί στην αξιοποίηση των ευκαιριών που θα προκύπτουν. Θα εξετάσουμε ενδελεχώς όλες τις επιλογές προκειμένου καταλήξουμε στην απόφασή μας. Και, δεν αποκλείεται, ακόμα και να επιβεβαιώσουμε ότι η τωρινή μας προσέγγιση είναι η πλέον κατάλληλη».