Σύμφωνα με το Fashion (Re)search vol.3 του Glami.

Η 3η έρευνα του Glami παρουσιάζεται μέσα από το ανανεωμένο www.fashion-research.gr, που φιλοξενεί ενδιαφέροντα αποτελέσματα σχετικά με την ελληνική online αγορά μόδας. Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2019 με τη συμμετοχή 2.595 Ελλήνων χρηστών του Ιnternet.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι online αγορές μόδας αποτελούν μία από τις πλέον βασικές κατηγορίες του e-commerce. Το 65% των συμμετεχόντων προχώρησε σε συχνότερες αγορές ρούχων παπουτσιών και αξεσουάρ από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα σε σχέση με το 2018.

Σε σύνδεση με το τι συμβαίνει τώρα στον κόσμο της μόδας, αλλά και στην παγκόσμια κοινότητα σε συνάρτηση με το περιβάλλον, οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών έχουν διαμορφωθεί αναλόγως, σημειώνοντας στροφή προς την «ηθική μόδα».

Η πλειοψηφία των Ελλήνων απάντησε ότι προτίθεται να δαπανήσει περισσότερα χρήματα προκειμένου να αποκτήσει ένα προϊόν από ανακυκλώσιμα υλικά ή με βιοδιασπώμενη συσκευασία. Παράλληλα, σύμφωνα με το 57% των ερωτηθέντων, η συχνή και έντονη συζήτηση που γίνεται για τη βιωσιμότητα αποτέλεσε βασικό κίνητρο για πιο συνειδητές αγορές.

Επιπλέον, τεχνικά χαρακτηριστικά και τεχνολογικά trends που μετατρέπουν το online shopping σε μια διαδραστική εμπειρία, βρέθηκαν στην κορυφή των ζητουμένων, σύμφωνα με τους ερωτώμενους.