Κοντά σε συμφωνία δισ. δολαρίων βρίσκεται η Amazon για την εξαγορά της MGM και του blockbusters αρχείου της. H εξαγορά αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά το διαφημιστικό μέλλον ορισμένων properties, όπως τα «007», «Rocky» και τηλεοπτικών shows, όπως το «Shark Tank». Οι διαφημιζόμενοι αναμένουν ακόμα μεγαλύτερη διασύνδεση των brands τους με τον Bond, ταινίες που φημίζονται για την προβολή προϊόντων τεχνολογίας, αυτοκινήτων και luxury προϊόντων. Σύμφωνα με τους διαφημιζόμενους, η εξαγορά από την Amazon θα μπορούσε να ενισχύσει εμπορικά τις brands συνεργασίες και να αυξήσει τις πωλήσεις.

«Ένα από τα πράγματα, το οποίο η Amazon και η IMDb TV θέλουν να επιτύχουν, είναι να συνδεθούν με το εμπόριο με έναν τρόπο, ο οποίος θα είναι μοναδικός και δυναμικός για τους καταναλωτές», ανέφερε ο Senior VP και Head Content της Digitas, Mark Book. Η MGM «γεμίζει» τις ταινίες Bond με ενέργειες marketing για brands, όπως τα Aston Martin, Omega και Heineken. Εάν η Amazon επιτύχει τον σκοπό της, αυτή η προβολή των brands θα οδηγήσει τους θεατές στην αγορά τους.

(Πηγή: AdAge)