Συγκεκριμένα, η Curious Ahead αναλαμβάνει όλη την digital στρατηγική και επικοινωνία της μάρκας, καθώς και τη δημιουργία (social rich content) και διαχείριση του οικοσυστήματος των Social Media, αλλά και όλου του Performance Marketing με στοχευμένες digital media καμπάνιες. Η Unlimited είναι υπεύθυνη για το concept, δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση των επικοινωνιακών υλικών σε όλο το φάσμα της above & below the line επικοινωνίας του brand.

Βασικός στόχος είναι η ενδυνάμωση του brand name Mitsubishi Motors ώστε να αναδειχθεί η κληρονομιά του, η τεχνολογική υπεροχή και οι αξίες που αντανακλούν το μέλλον της μάρκας, δημιουργώντας νέες οδηγικές εμπειρίες. H Μαρία Κατσαρέα, Δ/τρια Μάρκετινγκ του ομίλου επιχειρήσεων Σαρακάκη, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά υποδεχόμαστε τις Curious Ahead και Unlimited ως στρατηγικούς συνεργάτες στην Mitsubishi Motors. Μέσα από ένα δύσκολο spec ξεχώρισαν για την πελατοκεντρική στρατηγική τους και τη διαφορετική προσέγγιση στο digital. Ήδη τα πρώτα δείγματα δουλειάς τους ξεπερνούν τις προσδοκίες μας και δικαιώνουν στο έπακρο την επιλογή μας».