Σύμφωνα με πηγές της τηλεοπτικής αγοράς, το πρώτο 10ήμερο του Σεπτεμβρίου παρουσίασε υψηλές καταθέσεις από διαφημιζόμενους, ενώ το τρίτο δεκαήμερο και παρά την υπερπροσφορά νέων προγραμμάτων παρατηρήθηκε σημαντική υποχώρηση σε επίπεδο διαφημιστικής δαπάνης. Η έντονη ανισοκατανομή μέσα στον Σεπτέμβριο δυσκολεύει τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό, μετατρέποντας τη διαφημιστική δαπάνη σε χρηματιστηριακό είδος. Η αγορά κινείται απρόβλεπτα χωρίς επαναλαμβανόμενα «μοτίβα» και το περιβάλλον αλλάζει καθημερινά.

Στην εικόνα προστίθενται οι αρνητικές επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου που διέψευσαν τις προσδοκίες ότι η μείωση του ειδικού φόρου διαφήμισης από 20% σε 5% θα οδηγήσει σε επανεπένδυση σε επιπλέον διαφημιστικό χρόνο. Αν διατηρηθεί ανοδική τάση τους επόμενους μήνες όπως διαφάνηκε το Σεπτέμβριο, παρά τις διακυμάνσεις, στόχος είναι το 2019 να κλείσει αν όχι με μικρή αύξηση, τουλάχιστον χωρίς μείωση. Περισσότερα, στο αναλυτικό ρεπορτάζ του Marketing Week που θα κυκλοφορήσει 7 Οκτωβρίου.