Για τις καραμέλες Zero

Επίσης, η εταιρεία Digerati ανέλαβε τα social media του brand. Οι καραμέλες Zero με 0% ζάχαρη της Λάβδας, έχουν τοποθετηθεί στην αγορά εδώ και περίπου ένα χρόνο, με την εταιρεία να επενδύει πλέον δυναμικά στην επικοινωνία τους. Στην ατμοσφαιρική, με ασπρόμαυρη αισθητική ταινία που δημιούργησε η Black Cherry, βλέπουμε έναν άνδρα και μια γυναίκα να έρχονται πιο κοντά, μέσα από την αίσθηση που δημιουργούν οι καραμέλες Zero.

Όσον αφορά στα social media, η εταιρεία Digerati ανέλαβε τη διαχείριση του facebook page, καθώς επίσης και την κατασκευή του mini site του brand, που θα βγει στον «αέρα» στο τέλος Μαρτίου. Ο Ρόμπερτ Πεφάνης, Αντιπρόεδρος της Digerati, δήλωσε σχετικά: «Η εμπιστοσύνη της Λάβδας Α.Ε, μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης ελληνικής εταιρείας, μας τιμά και αποτελεί σημαντική πρόκληση για όλους μας στη Digerati».