Ένα νέο feature το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να καθιστά όλα τα posts shoppable, δοκιμάζει το TikTok, με εκπροσώπους της εφαρμογής να επιβεβαιώνουν ότι οι δοκιμές βρίσκονται ακόμη σε αρχικό στάδιο. Πρόκειται για την πλέον πρόσφατη κίνηση της εταιρείας, προκειμένου να δημιουργήσει μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου δισεκατομμυρίων στις ΗΠΑ.
Το νέο χαρακτηριστικό αξιοποιεί την τεχνολογία για να εντοπίσει αυτόματα τα αντικείμενα σε ένα video. Ακολούθως, ενθαρρύνει τους θεατές «να αναζητήσουν παρόμοια αντικείμενα στο TikTok Shop», κάνοντας κλικ σε μια σελίδα προϊόντων, σύμφωνα με screenshots και posts τα οποία εμφανίζονται στο app, διαδικασία την οποία ακολούθησε το Bloomberg.
Προηγουμένως, μόνο εγκεκριμένοι influencers και brands μπορούσαν να κάνουν tag σε προϊόντα, όταν ανέβαζαν περιεχόμενο τους στην εφαρμογή. Πέρυσι, η κινεζική εταιρεία λάνσαρε την εκδοχή του TikTok Shop για τις ΗΠΑ, μια προσπάθεια να συνδυάσει την άμεση αγορών στην Amazon.com Inc. με την ανακάλυψη προϊόντων σε social media, όπως το Instagram.
Η νέα υπηρεσία αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το TikTok, το οποίο στοχεύει να πωλήσει φέτος στις ΗΠΑ προϊόντα αξίας 17,5 δισ. δολαρίων, ανέφεραν γνώστες του θέματος στις αρχές του μήνα.
(Πηγή: AdAge)