«Θέτουμε τον καταναλωτή στο επίκεντρο» επισημαίνει ο CΕΟ της εταιρείας

Στην πώληση της κατηγορίας natural cheese για 3,2 δισ. δολάρια προχωρά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της, η Kraft Heinz, με στόχο να επιστρέψει σε στρατηγική μετασχηματισμού με μείωση του κόστους και να ενισχύσει την οικονομική θέση της μακροπρόθεσμα. Στο πλαίσιο αυτό, ο CEO της εταιρείας, Miguel Patricio, επανέλαβε την πρόθεση της εταιρείας να αυξήσει το marketing spend της Kraft Heinz κατά 30%.

«Θέτουμε τον καταναλωτή στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας, αξιοποιώντας τα μεγαλύτερα ατού μας, ενισχύοντας τις συνεργασίες μας και δημιουργώντας το υλικό που χρηματοδοτεί τις επενδύσεις μας στην ανάπτυξη, όπως η αύξηση του marketing spend κατά 30%, και δημιουργούμε τον δρόμο, επανιδρύοντας την Kraft-Heinz ως την ηγέτιδα που έχει τις δυνατότητες να είναι στο industry», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όσο για το deal της πώλησης της κατηγορίας natural cheese -η οποία απέφερε στην Kraft Heinz 1,8 δισ. σε πωλήσεις τους τελευταίους 12 μήνες, έως τις 27 Ιουνίου- εκτιμάται ότι θα έχει κλείσει με θυγατρική του Groupe Lactalis έως το πρώτο μισό του 2021.
(Πηγή: AdAge)