Η Unilever επανατοποθέτησε τη Mindshare του WPP στους λογαριασμούς των ΗΠΑ, της Μ. Βρετανίας και της Κίνας, αλλά προχώρησε σε αλλαγές σε άλλες αγορές, όπως ο Καναδάς και η νοτιοανατολική Ασία.

Ο «γίγαντας» του FMCG, έχει ορίσει 6 agencies σε διαφορετικές περιοχές. Συνεργάζεται διεθνώς στο media-buying με 3 κύριους ομίλους, WPP, Omnicom και Interpublic, ενώ, από το 2021, σε αυτούς έχουν προστεθεί η Havas, Publicis Groupe και Dentsu, με διαφορετικές αρμοδιότητες η καθεμία και σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές.

Πιο συγκεκριμένα, η Publicis Media κέρδισε το media account σε 5 αγορές της ΝΑ Ασίας από την WPP, η Initiative της Interpublic κέρδισε τον Καναδά από την Omnicom Media Group, το WPP κέρδισε την Υποσαχάρια Αφρική από την Omnicom Media Group.

Ο Esi Eggleston Bracey, Chief Growth and Marketing Officer, Unilever, τόνισε: «Ευχαριστώ όσους συμμετείχαν στη διαδικασία καθώς ετοιμαζόμαστε για την επόμενη γενιά marketing. Χαιρόμαστε που στο ταξίδι μας έχουμε παλιούς και νέους συνεργάτες μαζί και πλέον έχουμε την ευκαιρία να βελτιστοποιήσουμε τα media και το περιεχόμενό μας ώστε να αντανακλούν καλύτερα τους ανθρώπους και την κουλτούρα μας, καθώς συνεχίζουμε να χτίζουμε τα brands μας».

(Πηγή: Campaign)