Το Global Media Charter, ο Παγκόσμιος Χάρτης για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως, δημιουργήθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος. O Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, σχολίασε: «Σήμερα, καθώς το digital αναπτύσσεται και ωριμάζει, βρισκόμαστε σε ένα νέο κομβικό σημείο. Το Global Media Charter πραγματεύεται σημαντικά για τους διαφημιζομένους ζητήματα, που απαιτούν επίλυση».

Οκτώ τομείς συγκεντρώνουν τις ανησυχίες των διαφημιζομένων και αποτελούν τις αρχές του Global Media Charter, τους οποίους παρουσίασε και εξήγησε η Μαριάννα Κορδοπάτη από την ομάδα digital του ΣΔΕ:

1.  Μηδενική ανοχή στη διαφημιστική απάτη και αποζημίωση για τυχόν παραβιάσεις
2.  Αυστηρή προστασία του brand safety (της ασφάλειας της μάρκας)
3.  Viewability (διασφάλιση της θεασιμότητας της διαφήμισης)
4.  Διαφάνεια σε όλο το εύρος της αλυσίδας της διαφήμισης
5.  Μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους ως βασικό προαπαιτούμενο
6.  Ζητήματα «walled garden»
7.  Βελτίωση των προτύπων διαφάνειας στα δεδομένα
8.  Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη

Η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, ανέφερε: «Ξεκινήσαμε από τα απλά, την απόδοση του Global Media Charter στα ελληνικά και την αποστολή του σε όλες τις εταιρείες μέλη μας, ενώ θα ακολουθήσει σειρά δράσεων προβολής και εκπαίδευσης στη διάρκεια της χρονιάς». Αναλυτικό ρεπορτάζ θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος MarketingWeek.