Παρά το γεγονός ότι το viewability φαίνεται ότι διατηρεί τον διαφημιστικό κλάδο σε εγρήγορση τουλάχιστον για μια δεκαετία, υπάρχει μόλις μια μειοψηφία στελεχών, οι οποίοι φοβούνται τη μειωμένη χρήση των διαφημιστικών υλικών, παρά το γεγονός ότι σχεδόν τα μισά από αυτά παράγονται αλλά δεν ενεργοποιούνται ποτέ, αναφέρουν τα στοιχεία έρευνας της CreativeX, η οποία παρουσιάστηκε στα Cannes Lions.

Όπως επισημαίνεται, αποτελεί μια κοινοτοπία για το ad industry και έναν αφορισμό ότι τα μισά διαφημιστικά μηνύματα πηγαίνουν χαμένα, ωστόσο αυτό προϋποθέτει ότι αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και δεν είναι ορατό από το κοινό. Αντίθετα, το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι μεγάλο μέρος αυτών των χαμένων μηνυμάτων της βρίσκεται υπό τον έλεγχο των brands.

Βρέθηκε ότι 45% των βασικών assets δεν ενεργοποιείται ποτέ. «Αυτά δεν είναι απλά πράγματα με τα οποία παίζουν τα agencies. Πρόκειται για έργο που έχει παραχθεί και πληρωθεί, το οποίο κάθεται εκεί και δεν χρησιμοποιείται», σημείωσε η Anastasia Leng, Founder & CEO, CreativeX, η οποία παρουσίασε την έρευνα.

«Αν σκεφτείτε την αξία αυτής της εργασίας σε συντηρητική βάση για το μέσο brand της λίστας Fortune 500, ισοδυναμεί με περίπου τρεις διαφημίσεις για το Superbowl ετησίως».

(Πηγή: WARC)