Προκύπτει ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος σε διεθνές επίπεδο

Οι μέτοχοι των δύο εταιρειών θα έχουν περίπου από 50% του μετοχικού κεφαλαίου βάσει της συμφωνίας, η οποία παρουσιάστηκε σε ανακοίνωσή τους ως μια «συγχώνευση ίσων». Η Publicis ανέφερε ότι η συγχώνευση θα δημιουργήσει «σημαντική νέα αξία για τους μετόχους». Η νέα εταιρεία θα έχει δύο έδρες, στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη, ενώ θα είναι εισηγμένη στα αντίστοιχα χρηματιστήρια.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συμφωνία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2013 ή το πρώτο τρίμηνο του 2014. Εάν τελικά προχωρήσει η συγχώνευση, το νέο σχήμα που θα δημιουργηθεί θα ξεπεράσει σε τζίρο το WPP Group και θα αποτελέσει τον μεγαλύτερο επικοινωνιακό όμιλο στον κόσμο. Ο νέος όμιλος υπολογίζεται πως θα αξίζει περίπου 30 δις δολάρια και θα καταγράφει ετήσιο τζίρο που θα κυμαίνεται περί τα 23 δις δολάρια.

Στην Ελλάδα, η Omnicom έχει παρουσία με τις εταιρείες BBDO Group, DDB, BGM/OMD, Tempo OMD και Proximity, ενώ το Publicis Groupe δραστηριοποιείται κυρίως με την Publicis Athens, τη ΖenithOptimedia και την Black Pencil.