Στο πλαίσιο διεθνούς αναδιάρθρωσης

Η Dentsu βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη συγχώνευση των agencies iProspect και Vizeum στη Βρετανία και την Ιρλανδία. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει ένα ενιαίο media agency brand με μία ηγεσία, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι για τον ρόλο έχουν ήδη προσεγγιστεί τα ανώτατα ηγετικά στελέχη αμφότερων των υπό συγχώνευση εταιρειών. Τη διαδικασία επιβλέπει ο Hamish Nicklin, Executive Director για Βρετανίας και Ιρλανδίας από το Guardian Media Group. Η συγχώνευση εντάσσεται στις προσπάθειες της Dentsu να μετατρέψει την iProspect σε ένα global digital media shop μαζί με την Carat, διαδικασία, η οποία μοιάζει με την ενσωμάτωση του offline media planning του WPP στην Essence το 2015. Η συγχώνευση, εκτός από την εξοικονόμηση κόστους, εκτιμάται ότι θα ωφελήσει στρατηγικά την iProspect.

(Πηγή: Campaign)