Η ΙΔΕΑ H L’ Artigiano λάνσαρε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της με το σλόγκαν «pizza με περιεχόμενο», η οποία φέρει την «υπογραφή» της Scarlet Agency. Τι είναι το «περιεχόμενο»; Είναι αυτό που εμπεριέχεται, που γεμίζει χρόνο και χώρο.
Και γιατί φτιάχνουν περιεχόμενο οι χρήστες των social media; Για να μοιραστούν ό,τι γεμίζει τον χρόνο και τον χώρο τους με άλλους ανθρώπους, επειδή θέλουν να ανήκουν, να αρέσουν, να αφήνουν το σημάδι τους.
Η L’ Artigiano μέσα από τη νέα της καμπάνια θέλει να αναδείξει τους ανθρώπους που δημιουργούν το δικό τους περιεχόμενο, με αυθεντικότητα και αλήθεια. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτής πρωτοπορεί και δημιουργεί σε κάθετο format σειρά τηλεοπτικών spots με περιεχόμενο από TikTokers.
Η καμπάνια περιλαμβάνει 5 TVC που θα «απλωθούν» και σε όλα τα digital κανάλια. Πίσω από την καμπάνια βρίσκεται το σκηνοθετικό δίδυμο Λήδα Βαρτζιώτη και Δημήτρη Τσακαλέα, που αξιοποίησαν τη δημιουργική ιδέα και τα σενάρια της Scarlet Agency, σε μια παραγωγή της FeelMe Films, με παραγωγό τον Δημήτρη Παπουτσή και με πρωτότυπη μουσική Ermis Music.