Η ΙΔΕΑ Η μπίρα Νύμφη, με τη νέα καμπάνια της προσπαθεί να δείξει πως η μαγεία υπάρχει παντού, αρκεί οι άνθρωποι να πιστέψουν σε αυτή. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας, η εμβληματική γοργόνα που στολίζει την ετικέτα του brand, «παίρνει σάρκα και οστά» για να συστηθεί και στον «πραγματικό» κόσμο και να πει: «Αν πιστέψεις στη μαγεία, τίποτα δεν αποκλείεται».

Η γοργόνα εμφανίζεται όχι σε βράχο ή στα βάθη της θάλασσας, αλλά σ’ ένα γνώριμο μέρος, ως barwoman, σ’ ένα μαγαζί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οι ανεπαίσθητες κινήσεις της, σε συνδυασμό με την μπίρα Νύμφη, αλλάζουν την αντίληψη και την πραγματικότητα των παρευρισκόμενων, δημιουργώντας έναν μαγικό ρεαλισμό.

Όλα γίνονται μια διαφορετική εμπειρία για όσους βρίσκονται εκεί, ενώ η μυθική πλευρά της πρωταγωνίστριας δεν αποκαλύπτεται, παρά μόνο στο τέλος της ταινίας. Ξεχωριστή παρουσία στην ταινία έχει η μουσικός Matina Sous Peau, με τη διασκευή στο τραγούδι «Μεταμορφώσεις».

Την καμπάνια δημιούργησε και επιμελήθηκε η Savvy Partners, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Bright Shoe, με σκηνοθέτη τον Daniel Bolda, και την ηχητική επιμέλεια η Musou Music Group. Η καμπάνια σχεδιάστηκε για να «τρέξει» σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα.