Περισσότερες δυνατότητες για τους εμπόρους που χρησιμοποιούν το Salesforce Commerce Cloud δημιουργεί η συνεργασία της εταιρείας με το TikTok, με στόχο να τους βοηθήσει να προσεγγίσουν περισσότερους χρήστες στην πλατφόρμα για να ανακαλύψουν τα προϊόντα τους.

«Το TikTok φιλοξενεί ένα νέο είδος αγοραστικής εμπειρίας, όπου η κοινότητα, η ψυχαγωγία και το εμπόριο συνδυάζονται, δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές και επίτευξης ουσιαστικών αποτελεσμάτων», σχολίασε η Melissa Yang, Head of Ecosystem Partnerships του TikTok. Η νέα συνεργασία προσφέρει στους εμπόρους που χρησιμοποιούν το Commerce Cloud τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν τα προϊόντα τους με ευκολία στο δίκτυο, χρησιμοποιώντας διαφημιστικές λύσεις που βασίζονται στους καταλόγους τους, να χρησιμοποιήσουν το TikTok pixel για την ανάλυση και βελτιστοποίηση του performance των καμπανιών τους και το Advanced Matching για καλύτερο retargeting.

Οι έμποροι θα μπορούν να προσθέσουν το TikTok ως κανάλι πωλήσεων στο Commerce Cloud. Το TikTok συγκεντρώνει μεγάλο μέρος της «δράσης», με πάνω από 1 δισ. μηνιαίους χρήστες.

(Πηγή: Martech.org)