Τα Sales Excellence Awards 2020, που διοργάνωσαν η Boussias Communications με το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), έδειξαν ότι ο κλάδος των Πωλήσεων στην Ελλάδα διαπρέπει και διακρίνεται για τον δυναμισμό, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητά του. Βασίζεται δε στην πολυνακαναλικότητα, στην επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω νέων λανσαρισμάτων και στον εκσυγχρονισμό μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών.

Αν και απομακρυσμένα από τον φυσικό τους χώρο, εξαιτίας των ειδικών συνθηκών που επέβαλλε η πανδημία, τα Sales Excellence Awards 2020, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις καλές πρακτικές στις Πωλήσεις, πραγματοποιήθηκαν και φέτος με όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Έτσι, αντί της καθιερωμένης τελετής απονομής, που μέχρι πέρυσι συγκέντρωνε περισσότερα από 700 στελέχη του κλάδου, οι νικητές παρέλαβαν τα βραβεία τους, όπως επιβάλουν οι συνθήκες: χωρίς συνωστισμό, με τήρηση των αποστάσεων και με μάσκες στα πρόσωπα. Ωστόσο, παρά τους περιορισμούς, οι συμμετέχοντες έδωσαν στη λιτή διαδικασία, που διοργάνωσαν η Boussias Communications και το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), τον δικό τους πανηγυρικό τόνο, με χαμόγελο και καλή διάθεση, αποδεικνύοντας ότι, στον κλάδο των Πωλήσεων, το ηθικό παραμένει ακμαίο.

Στα φετινά βραβεία ξεχώρισαν, για μία ακόμη φορά, μεγάλες εταιρείες της ελληνικής αγοράς, οι οποίες διακρίθηκαν για τις καλές πρακτικές τους στον απαιτητικό τομέα των Πωλήσεων. Και αυτό, σε μια χρονιά, όπου η πανδημία αιφνιδίασε την αγορά και ο κλάδος των Πωλήσεων επλήγη βαθύτατα. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των υποψηφιοτήτων ήταν ικανοποιητικός και κινήθηκε στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Αναφορικά με τις βραβεύσεις, τμήματα Πωλήσεων της Χρονιάς αναδείχθηκαν εκείνα των εταιρειών Παπαστράτος στο Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG), Imperial Tobacco στο Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG), Jacobs Douwe Egberts στον κλάδο Βιομηχανία-Εμπόριο Καταναλωτικών Προϊόντων (FMCG), Γερμανός στο Λιανεμπόριο Προϊόντων Διαρκείας (Non-Food), Cosmote στις Τηλεπικοινωνίες & ICT, Frezyderm στον Φαρμακευτικό Κλάδο & Υγεία, LeasePlan Hellas στον τομέα των Υπηρεσιών, και ΟΠΑΠ στον κλάδο του Entertainment.

Ο τιμητικός τίτλος του Διευθυντή Πωλήσεων της Χρονιάς για το 2020 απονεμήθηκε στον Χρήστο Παπαγιαννόπουλο, Commercial Director της LeasePlan Hellas. Επιπλέον, χρυσά βραβεία κέρδισαν οι εταιρείες: Avin Oil, Avis, Cafetex, Cosmote e-Value, Lidl Hellas, Microsoft, Vodafone Greece, West / Elpedison, Αθηναϊκή Ζυθοποιία και Μύλοι Λούλη / MSPS.

ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟΤΗΤΑ, ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ DIGITAL
Εντυπωσιασμένη από την ποιότητα των υποψηφιοτήτων δήλωσε και η κριτική επιτροπή των Sales Excellence Awards 2020, αναγνωρίζοντας ότι το επίπεδο του ανταγωνισμού για τα βραβεία ανεβαίνει χρόνο με τον χρόνο. Μάλιστα, ο Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής, καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, είπε χαρακτηριστικά:

«Θα ήθελα να αναφέρω τρεις ενδιαφέρουσες τάσεις στα φετινά βραβεία που προσδιορίζουν τον δυναμισμό, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων στις ελληνικές εταιρείες. Πρώτον, η πολυνακαναλικότητα στην προώθηση, στη διαδικασία πώλησης και στην εξυπηρέτηση που, λόγω Covid, πλέον είναι καθημερινή λειτουργία και απαίτηση των Ελλήνων καταναλωτών. Δεύτερον, η συμβολή στην επιχειρηματική ανάπτυξη μέσω της σχεδίασης και λανσαρίσματος νέων προϊόντων/υπηρεσιών, αλλά και αναβάθμισης των καναλιών διανομής στο τελικό σημείο πώλησης. Τρίτον, ο εκσυγχρονισμός μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών (AI, big data, business analytics, virtual reality, mobile εφαρμογές, ψηφιακή εργαλεία συνεργασίας κ.λπ.) σε όλο το φάσμα διαδικασιών της εμπορικής διεύθυνσης».

ΥΨΗΛΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Στην τελετή φωτογράφησης, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης, 24 Σεπτεμβρίου 2020, στο House124 στο Χαλάνδρι, συμμετείχαν δεκάδες στελέχη που εκπροσώπησαν τις νικήτριες εταιρείες, καθώς και εκπρόσωποι του Διοικητικού Συμβουλίου του ΙΠΕ. Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Πρόεδρος ΔΣ του ΙΠΕ, Αντώνης Ποταμίτης, ο οποίος δήλωσε: «Θα ήθελα να συγχαρώ τις εταιρείες που διακρίθηκαν στα βραβεία και όλες που συμμετείχαν, ανεξάρτητα αν δεν κατάφεραν να διακριθούν. Το Ινστιτούτο Πωλήσεων παραμένει αρωγός στην προσπάθεια των στελεχών για ανεύρεση εφοδίων μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τον χειρισμό της Covid εποχής, αλλά και με αμφίδρομη άμεση επικοινωνία με τα μέλη του».

Ο Αντώνης Ποταμίτης αναφέρθηκε και στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων των πωλήσεων και στον ρόλο που διαδραματίζουν για τη διατήρηση υψηλού ηθικού, παρά τις συνθήκες. «Σίγουρα ζούμε σε δύσκολους καιρούς, όμως, με εφόδια τα βασικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων των πωλήσεων, που είναι ο ενθουσιασμός, η ακεραιότητα, ο επαγγελματισμός, η υπευθυνότητα, το πάθος και ο σεβασμός, είμαι πεπεισμένος ότι θα καταφέρουμε να κρατήσουμε υψηλά όχι μόνο το ηθικό μας, αλλά και τα αριθμητικά αποτελέσματα στις εταιρείες μας -γεγονός που θα μας φέρει πάλι στο βάθρο των νικητών στα επόμενα Sales Excellence Awards», σημείωσε.

«ΡΑΝΤΕΒΟΥ» ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ
Την ικανοποίησή του για τις υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν και τη διοργάνωση εξέφρασε ο Κώστας Σωτηρούδης, Γενικός Γραμματέας ΔΣ του ΙΠΕ. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε και φέτος να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία και να βραβεύσουμε τους καλύτερους, παρά τις αντιξοότητες. Αυτή τη χρονιά, παραδίδουμε τα βραβεία με έναν διαφορετικό τρόπο, αυτό, όμως, δεν μειώνει ούτε στο ελάχιστο τη χαρά μας. Εμείς στο ΙΠΕ, άλλωστε, πάνω από όλα σεβόμαστε τον άνθρωπο, γι’ αυτό και είμαστε απόλυτα εναρμονισμένοι με τις οδηγίες για την προστασία της δημόσιας υγείας», σημείωσε. Επιπρόσθετα, ευχαρίστησε και τους χορηγούς για τη στήριξή τους και έδωσε «ραντεβού» για την επόμενη χρονιά.

Συγκεκριμένα, πρόσθεσε: «Ευχαριστούμε όλες τις εταιρείες που μας εμπιστεύθηκαν και υπέβαλαν φάκελο υποψηφιότητας, ευχαριστούμε τους χορηγούς μας που μας στήριξαν μέχρι τέλους, ευχαριστούμε και όλους αυτούς που είναι κοντά μας σε κάθε μας δράση. Με την ευχή, όλο αυτό που ζούμε να έχει γρήγορη και αίσια έκβαση, ανανεώνουμε τη συνάντησή μας για την επόμενη χρονιά, από κοντά».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΠΕ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Στις δυσχέρειες στη λειτουργία της αγοράς, τις οποίες προκάλεσε η πανδημία, αναφέρθηκε ο Αλέξης Ζητρίδης, Αντιπρόεδρος Α΄ Επικοινωνίας και Εξωστρέφειας του ΙΠΕ, σημείωνοντας χαρακτηριστικά: «Σε μια συγκυρία, όπου δοκιμάζονται καθημερινά οι κοινωνικές και ατομικές αντοχές, δυσχεραίνει ολοένα η εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία της αγοράς, βάλλεται η ψυχολογία των στελεχών των επιχειρήσεων, αλλά και των καταναλωτών, το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας, εστιασμένο στην αποστολή του να στηρίζει και να προάγει τον κλάδο του, συνεχίζει άοκνα τη δραστηριότητα του, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες που τονώνουν και ενθαρρύνουν τον κόσμο της αγοράς».

Επίσης, μιλώντας για τα Sales Excellence Awards και του ρόλου τους ως θεσμού, δήλωσε ότι το ΙΠΕ «βραβεύει, με τρόπο υπεύθυνο και ασφαλή, για μια χρονιά ακόμη, τους καλύτερους, αυτούς που ξεχώρισαν τόσο σε εταιρικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, εξυπηρετώντας έναν διττό στόχο: να αναγνωριστεί και να προβληθεί η αποτελεσματικότητα, η καινοτομία, η επιτυχία και, παράλληλα, να δημιουργηθούν φωτεινά παραδείγματα προς μίμηση.

Να αποτελέσουν τα βραβεία αυτά ένα επιπλέον κίνητρο για όλους να γίνουν καλύτεροι, να στοχεύσουν ψηλότερα, να κατακτήσουν νέες κορυφές». Έκλεισε δε την τοποθέτησή του, δίνοντας θερμά συγχαρητήρια σε όσους διακρίθηκαν, δύναμη και αισιοδοξία σε όλους για το μέλλον. Σημειώνεται ότι Χρυσοί Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης ήταν η Cosmote και η Imperial Tobacco και χορηγοί οι εταιρείες Cosmote e-Value και Γερμανός.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ

ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Η αδιάλειπτη παρουσία της Imperial Tobacco Hellas στα Sales Excellence Awards, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή μας ως χορηγού αυτήν τη χρονιά, επιβεβαιώνει την έμπρακτη στήριξή μας στο θεσμό του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και της Boussias Communication να αναδεικνύουν και να επιβραβεύουν τους καλύτερους των Πωλήσεων. Αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση για τις διακρίσεις της εταιρείας μας φέτος, με έξι βραβεία, που είναι αποτέλεσμα της αναζήτησής μας για Κάτι Καλύτερο και, ιδιαίτερα, για: τη «χρυσή» ομάδα Πωλήσεων, η οποία βρίσκεται «πάντα δίπλα» στους συνεργάτες μας, ώστε να προσφέρουμε από κοινού στην αγορά «κάτι καλύτερο», τη «χρυσή» ομάδα, που παρέχει «κάτι καλύτερο» στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών myblu, του Νο1 ηλεκτρονικού τσιγάρου σε μόλις έναν χρόνο, τη «χρυσή» ομάδα, που αξιοποίησε την ηλεκτρονική πλατφόρμα i2dealer, προσφέροντας «κάτι καλύτερο» στην ανάλυση πωλήσεων των προϊόντων μας. Συνεχίζουμε να αναζητούμε καθημερινά κάτι καλύτερο, διότι είναι αυτό που μας οδηγεί στο μέλλον. Είναι η υπόσχεσή μας για το αύριο που αξίζει να είναι καλύτερο».
Νίκος Νικηφορίδης, Γενικός Διευθυντής Imperial Tobacco Ελλάδας, Ρουμανίας, Κύπρου

ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ
«Η φετινή βράβευση έχει ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία για όλους μας. Το Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός κλείνει φέτος 40 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά. Αξιοπιστία, γνώση, φιλικότητα, εξυπηρέτηση αποτελούν τις αδιαπραγμάτευτες θεμελιώδεις αξίες μας, που, σε συνδυασμό με την πιστή εφαρμογή της στρατηγικής μας, τις ξεκάθαρες προτεραιότητές μας και την εστίαση στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της διαχρονικής μας πορείας. Η πιο σημαντική, όμως, ειδοποιός διαφορά, αυτό που μας ξεχωρίζει έναντι του ανταγωνισμού, μας δίνει ώθηση στις δυσκολίες και μας επιτρέπει να οδηγούμε τις εξελίξεις, είναι οι άνθρωποί μας. Εδώ και πολλά χρόνια, όντας στο τιμόνι του δικτύου Γερμανός, αισθάνομαι υπερήφανος για την ομάδα πωλήσεων που έχει συγκροτηθεί. Τα μέλη της ξεχωρίζουν, διότι είναι στελέχη αφοσιωμένα και με πάθος. Καθημερινά, δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, ενεργώντας κάτω από ιδιόμορφες συνθήκες που μεταβάλλονται συνεχώς. Νιώθω ιδιαίτερη τιμή, ως μέλος της συγκεκριμένης οικογένειας».
Πέτρος Παπαγγέλης, Retail Network Director OTE Group

STATE OF THE ART ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ KAI ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ
Για τέταρτη χρονιά, η ομάδα των Telesales της Cosmote αναδείχθηκε «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς στις Τηλεπικοινωνίες & ΙCT» και «Καλύτερο Κανάλι Τηλεφωνικών Πωλήσεων» στο θεσμό των Sales Excellence Awards, και απέσπασε συνολικά επτά βραβεία πωλήσεων. Στους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας μας συγκαταλέγονται, τα state of the art συστήματα τηλεφωνικών κλήσεων και διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικών επαφών που χρησιμοποιούμε μέσω της Cosmote e-Value και τα πρωτοποριακά εργαλεία CRM, που μας επιτρέπουν τη δημιουργία προσωποποιημένων λύσεων για τους πελάτες μας. Βασικό συστατικό της επιτυχίας μας είναι επίσης η ανθρωποκεντρική μας στρατηγική. Οι άνθρωποί μας εκπαιδεύονται στις νέες τεχνολογίες, με στόχο την ενίσχυση των γνώσεων και δεξιοτήτων τους, αλλά και της επαγγελματικής τους αυτοπεποίθησης, ώστε να μπορούν όλοι να εξελίσσονται και να προσφέρουν άριστη εμπειρία στους πελάτες μας. Είμαστε περήφανοι για τις επιδόσεις της ομάδας μας.
Χρήστος Μακρυπούλιας, Διευθυντής Τηλεφωνικών Πωλήσεων & Ανάπτυξης Πελατών Ομίλου ΟΤE

ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και υπερήφανοι για την εντυπωσιακή πορεία των καταστημάτων Play. Με ομαδική δουλειά, σωστό και ευέλικτο σχεδιασμό, έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε, μέσα σε μόλις τρία χρόνια, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής στη χώρα. Η επιτυχία του δικτύου μας αποτυπώνεται τόσο σε βασικούς εμπορικούς δείκτες, όσο και στην εμπιστοσύνη που απολαμβάνει από περισσότερους από 230 επενδυτές σε όλη τη χώρα».
Δημήτρης Ανδριώτης, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου καταστημάτων Play

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
«Η διάκριση του τμήματος Πωλήσεων της Jacobs Douwe Egberts με το Gold Sales Εxcellence Award, στην κατηγορία Βιομηχανία – Εμπόριο Καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) για το 2020, μας γεμίζει χαρά και υπερηφάνεια. Η σημαντική αυτή αναγνώριση είναι το επιστέγασμα της άοκνης προσπάθειας των ανθρώπων μας, μιας ικανότατης ομάδας Πωλήσεων, που μας εκπροσωπεί επάξια στην αγορά και καταφέρνει να πετυχαίνει τους απαιτητικούς στόχους της. Σταθερές προτεραιότητές μας η προσφορά και η διάθεση ποιοτικών προϊόντων καφέ σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, μέσα από τα brands μας, Jacobs, Bravo, L’Or, Douwe Egberts, Maxwell House, Tassimo και La Meloise, και η επέκταση του portfolio μας, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της μοναδικής εμπειρίας κατανάλωσης JDE καφέ. Το βραβείο αυτό δεν αποτέλεσε έκπληξη και δεν ήρθε τυχαία. Πάθος για το αποτέλεσμα, συνεχής προσπάθεια, αδιάκοπη ανάπτυξη, βελτιστοποίηση διαδικασιών και συστημάτων, αλλά και ομαδικότητα, μοναδική κουλτούρα, κυρίως άρτιοι επαγγελματίες και υπέροχοι άνθρωποι. Αυτή είναι η συνταγή μας και πετυχαίνει πάντα».
Μιχάλης Ορφανουδάκης, Country Manager, Greece Retail, Jacobs Douwe Egberts

«ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΣΤΕ #PROSTOKALYTERO»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η εμπορική ομάδα της Παπαστράτος αναγνωρίζεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από το ΙΠΕ με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Λιανεμπόριο Καταναλωτικών Αγαθών, καθώς και με έξι, συνολικά, βραβεία στο σύνολο των κατηγοριών αξιολόγησης. Η δύσκολη χρονιά που βιώνουμε όλοι στη χώρα μας, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, κάνει τη διάκριση αυτήν ακόμα πιο σημαντική και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε #prostokalytero. Στόχος μας για το μέλλον είναι να διατηρηθούμε σε κορυφαίο επίπεδο ως εμπορική οργάνωση, λειτουργώντας με προσαρμοστικότητα και αποτελεσματικότητα και έχοντας πάντοτε ως επίκεντρο τον καταναλωτή».
Νίκος Φλίγκος, Γενικός Διευθυντής Εμπορικών Λειτουργιών, Παπαστράτος

ΣΤΟΧΟΣ ΟΙ ΑΠΛΕΣ, ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Καθημερινά, στην Cosmote e-Value δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες εξυπηρέτησης. Παράλληλα, στοχεύουμε συνεχώς όλο και πιο ψηλά, κάτι που αποδεικνύεται έμπρακτα και φέτος, με την επιβράβευσή μας στα Sales Excellence Awards. Τα πέντε βραβεία, στο σύνολο, αποτελούν κίνητρο να συνεχίσουμε τη δυναμική μας πορεία. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ΙΠΕ και την Boussias Communications. Ένα ακόμη πιο μεγάλο ευχαριστώ στα εξειδικευμένα στελέχη μας, που κερδίζουν το πιο σημαντικό στοίχημα, να μιλούν στην καρδιά του πελάτη. Με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας, η Cosmote e-Value αναπτύσσεται, εξελίσσεται και εξασφαλίζει κάλυψη των αναγκών των πελατών για απλές, γρήγορες και προσωποποιημένες λύσεις. Εξασφαλίζουμε εξαιρετική εμπειρία σε κάθε επαφή, επενδύοντας συνεχώς στους ανθρώπους μας, αλλά και σε τεχνολογίες αιχμής.
Τάνια Πανταζή, Commercial & International Business Development Director, Cosmote e-Value

ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
«Η βράβευση της LeasePlan στα Sales Excellence Awards, από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας, για μία ακόμη χρονιά, μας χαροποιεί ιδιαίτερα, αφού αποτελεί αναγνώριση της εξαιρετικής δουλειάς της ομάδας πωλήσεών μας, υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής της, Χρήστου Παπαγιαννόπουλου, καθώς και του δικτύου συνεργατών μας. Οι φετινές διακρίσεις ενθαρρύνουν και εμπνέουν τους ανθρώπους της LeasePlan και τους συνεργάτες της να συνεχίσουν να προσφέρουν κορυφαίες υπηρεσίες με αφοσίωση στον κάθε πελάτη και τις ανάγκες του, σε ένα δυναμικό, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δημιουργεί ένα νέο, συναρπαστικό τοπίο, η αξία της συνεργασίας αναβαθμίζεται και οι ομάδες πωλήσεων καλούνται να προσαρμόζονται διαρκώς σε νέα δεδομένα, με ευελιξία και τον πελάτη στο επίκεντρο».
Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, LeasePlan Hellas

ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
«Ειδικά την τελευταία δεκαετία, οι αλλαγές που σημειώνονται στην Ελλάδα, καθώς και παγκοσμίως, είναι τόσες πολλές που δεν θα μπορούσαν να μην επηρεάζουν και τις επιχειρήσεις. Η αγορά είναι πλέον τόσο ευμετάβλητη που, αν θέλουμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή, θα πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση, να αφουγκραζόμαστε τις αλλαγές και να αντιδρούμε σχεδόν αστραπιαία. Για τον λόγο αυτό, κρίνεται αναγκαίο σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να σχεδιάζονται μια στρατηγική και ένα πλάνο ανάπτυξης που να μπορούν να εξελίσσονται και να μεταλλάσσονται σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Στη Frezyderm ακολουθούμε αυτήν την πολιτική εδώ και πολλά χρόνια. Πιστοί στο όραμα μας, εφαρμόζουμε σύγχρονες τακτικές και επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό. Ειδικά σε ένα νευραλγικό τμήμα, όπως αυτό των Πωλήσεων, η ατομική βελτίωση των στελεχών, η ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος, η επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες και η ανάπτυξη της ικανότητας του για γρήγορη προσαρμοστικότητα σε αλλαγές εντάσσονταν ανέκαθεν στην πολιτική εκπαίδευσης. Το βραβείο αυτό έρχεται σαν επιστέγασμα της σκληρής δουλειάς του Εμπορικού Τμήματος της Frezyderm, και τα στελέχη του νιώθουν υπερήφανα για την τιμητική διάκριση, καθώς και για το ότι έχουν οδηγήσει την εταιρεία στους ηγέτες της αγοράς».
Γεώργιος Σοκολάκης, Εμπορικός Διευθυντής Πωλήσεων, Frezyderm

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
«Η βράβευση μου, απηχεί την προσπάθεια και την επιτυχία όλης της εταιρείας και όχι μόνο της εμπορικής ομάδας. Στη LeasePlan όλα τα τμήματα και όλοι οι άνθρωποί της έχουν εμπορικό προσανατολισμό, κάνοντας τη δουλειά του εμπορικού τμήματος ευκολότερη. Όσον αφορά στην εμπορική ομάδα της LeasePlan, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και υπερήφανος για αυτήν και κυρίως για τις ικανότητές της, τις αξίες και την κουλτούρα που έχει αναπτύξει. Θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό με ζωντάνια, ενθουσιασμό, καινοτομία και αφοσίωση στην ανάπτυξη και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας».
Χρήστος Παπαγιαννόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων, LeasePlan Hellas