Το πρώτο τρίμηνο 2021, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group

Ρυθμό ανάπτυξης +282% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του online super market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών συμπεριλαμβάνονται και οι εξής: 402% σε ποτά και αναψυκτικά, 366% σε προϊόντα αρτοποιίας, 344% σε φρέσκα τρόφιμα, 313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, 271% σε συσκευασμένα τρόφιμα. Στα ευρήματα φαίνεται πως η συνήθεια των online αγορών από Super Market ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή.

Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, ενώ ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020. Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).