Πραγματοποιείται τη Δευτέρα 21 Οκτωβρίου

Συγκεκριμένα, τον keynote speaker Randall Rothenberg, Πρόεδρο & CEO του ΙΑΒ USA, πλαισιώνουν οι Guy Phillipson από το IAB UK, Masaya Nakade από την AKQA και Vijayanta Gupta από την Adobe Systems. Ο Guy Phillipson, Διευθύνων Σύμβουλος του ΙΑΒ UK, από τον Ιανουάριο του 2005 δημιούργησε υπό την ηγεσία του τον μεγαλύτερο κλαδικό σύνδεσμο στη Μ. Βρετανία με 900 μέλη, ενώ ήταν και εκ των εμπνευστών και διοργανωτών του συνεδρίου του IAB, Engage.

Ο Masaya Nakade ανέλαβε πρόσφατα Group Creative Director της AKQA, ενός από τα κορυφαία digital agencies σήμερα, με έδρα το Λονδίνο. Την τελευταία δεκαετία έχει συνεισφέρει στην εντυπωσιακή ανάπτυξη του λογαριασμού της Nike, αποσπώντας πληθώρα διεθνών βραβείων. Πρόσφατα, καθοριστικός ήταν ο ρόλος του στην ίδρυση του γραφείου της AKQA στο Τόκυο.

Τέλος, ο Vijayanta Gupta, Director of Industry Strategy and Marketing στην Adobe Systems, με έδρα το Λονδίνο, καθοδηγεί τις πρωτοβουλίες εισόδου της Adobe σε αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Υπενθυμίζεται ότι το IMC 2013 υπό τον τίτλο «Brands & Digital: Big Data. Bigger Ideas. Today», θα εστιάσει στον συγκερασμό και το βέλτιστο μίγμα δημιουργικότητας και πληροφορίας, απαντώντας στην πρόκληση που αντιμετωπίζει ο σύγχρονος επαγγελματίας του marketing να «ενορχηστρώσει» τα «big data» και τις «μεγάλες ιδέες» με τον καλύτερο τρόπο.