To case study της καμπάνιας του digital agency Darkpony για λογαριασμό της KnowCrunch, με αφορμή την Black Friday, παρουσιάστηκε στο συνέδριο All Things Facebook & Instagram 2021. Το brand συµµετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία του στην Black Friday µε προσφορά -50%, με την καμπάνια να αποφέρει ROAS +5000%. Τα βήματα της Darkpony περιλαμβάνουν: 1. Traffic Campaign – Landing Page Views: H καµπάνια ξεκίνησε το α΄ δεκαήµερο Νοεµβρίου για τη µεταφορά του δηµογραφικά στοχευμένου κοινού προς το Landing Page και διήρκησε έως τις 23 Νοεµβρίου. 2. Remarketing Campaign: H καµπάνια και η προσφορά ολοκληρώθηκε ανήμερα της Black Friday, για επαναστόχευση του ήδη στοχευμένου κοινού, επικοινωνώντας ένα Scarcity Marketing µήνυµα. Οδήγησε δε σε 147 πωλήσεις του προσφερόµενου online σεµιναρίου και σε ROAS που άγγιξαν το 5151%.