Η OgilvyAction σχεδίασε και επιμελήθηκε για λογαριασμό της GlaxoSmithKline Consumer Healthcare τα «Trade Days 2012». Πρόκειται για σειρά εκδηλώσεων και διαδραστικών παρουσιάσεων σε μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου όπως Μετρό, Μασούτης, Carrefour, Βερόπουλος και Σκλαβενίτης, που σκοπό είχαν να ενημερώσουν τα στελέχη των εμπορικών τμημάτων των αλυσίδων για τις δυνατότητες της GSK Consumer Healthcare, τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται όπως Oral Care, Welness, Nutritionals και την ικανότητα αξιοποίησης αλλαγών συμπεριφοράς των καταναλωτών. Επίσης, παρουσίασε τον τρόπο διαχείρισης ενεργειών above και below the line. Ως βάση των παρουσιάσεων χρησιμοποιήθηκε μία μεγάλη φουσκωτή αίθουσα που τοποθετούνταν στους χώρους parking των κεντρικών γραφείων για τις ώρες και μέρες των εκδηλώσεων.