Τη νέα back to school digital καμπάνια του εμπορικού κέντρου Flamingo στη Θράκη σχεδίασε η Ristart.

Με δημιουργικό όχημα την έναρξη της σχολικής χρονιάς και την επιστροφή «των μικρών σούπερ ηρώων στις τάξεις τους», η καμπάνια στοχεύει δημιουργικά τους γονείς της Ξάνθης και των γύρω περιοχών και έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με το context της εκάστοτε πλατφόρμας στην οποία «τρέχει». Συγκεκριμένα, αναπτύσσεται σε Facebook, Instagram και στο Display Network της Google.

Παράλληλα, σε εξέλιξη θα βρίσκεται, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, διαγωνισμός με έπαθλο δύο δώρα τεχνολογίας για ισάριθμους νικητές.