Λίγο πριν την ομιλία του στο All Things Performance Marketing Conference που θα διοργανωθεί τον Ιανουάριο στην Αθήνα από τη Boussias Events, ο Rich Evans, μάς αποκαλύπτει τα μυστικά του επιτυχημένου marketing, υπενθυμίζοντας πως θα πρέπει πάντα να δημιουργούμε χρόνο για τον εαυτό μας.

Δυναμικό περιεχόμενο, προσωποποιημένες στρατηγικές, καινοτομία καθώς και analytics σε αρμονικό συνδυασμό με data είναι ορισμένα από τα συστατικά για τη βελτίωση της απόδοσης μιας καμπάνιας αλλά και της συνολικής εμπειρίας του καταναλωτή, μάς αποκαλύπτει ο Rich Evans, Entrepreneur, Award Winning Speaker & Founder, Getbetter, λίγο πριν την ομιλία του στο All Things Performance Marketing Conference, που θα διοργανωθεί τον Ιανουάριο στην Αθήνα από τη Boussias Events. Ο ίδιος προαναγγέλλει πως η παρουσίασή του με τίτλο: «How I very nearly wiped out a village: 4 ways of handling the 1500 forms of stress in Marketing», θα περιέχει όχι μόνο χρήσιμα μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες αλλά και «εργαλεία» που θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε αποτελεσματικοί αποφεύγοντας το burnout.

MW: Πώς μπορούν τα brands να αναπτυχθούν μέσω καινοτόμων και εξατομικευμένων στρατηγικών marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Rich Evans: Τα brands μπορούν να αναπτυχθούν αν από στρατηγικές marketing που περιλαμβάνουν τη μαζική αποστολή e-mails περάσουν σε απόλυτα προσωποποιημένες στρατηγικές (και με τον όρο προσωποποίηση δεν εννοούμε απλά να προσθέσουν το όνομα του παραλήπτη!). Τα πιο επιτυχημένα brands, πλέον αξιοποιούν τα data των πελατών για να δημιουργήσουν προσωποποιημένες εμπειρίες βασισμένες σε συμπεριφορές, προτιμήσεις, ιστορικό αγορών. Για παράδειγμα, το δυναμικό περιεχόμενο μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε παραλήπτη, παρουσιάζοντας προϊόντα που έχει ήδη κοιτάξει, αντικείμενα που έχει αφήσει στο καλάθι ή προϊόντα παρεμφερή με το αγοραστικό του παρελθόν. Η χρήση προγνωστικών analytics μπορεί να βοηθήσει στην πρόβλεψη των αναγκών των πελατών, βελτιώνοντας το engagement και αυξάνοντας τα conversions. Το κλειδί είναι η ισορροπία: η εξατομίκευση δεν πρέπει να είναι επεμβατική αλλά επιμελημένη και πραγματικά χρήσιμη.

Ποιος είναι ο ρόλος των δεδομένων στη βελτιστοποίηση της απόδοσης μιας καμπάνιας και στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης (ROI);

Τα δεδομένα έχουν ζωτική σημασία όσον αφορά στην ακρίβεια κάθε μορφής marketing. Επιτρέπουν στα brands να κατανοήσουν καλύτερα τι λειτουργεί και πού υστερούν. Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail), αναλύουμε προσεκτικά μετρήσεις, όπως το customer lifetime value, τα engagement, τα conversions και άλλα προκειμένου να προσαρμόσουμε τις τακτικές μας σε real-time, διασφαλίζοντας πως οι καμπάνιες μας παραμένουν ευθυγραμμισμένες με τους στόχους. Τα προγνωστικά analytics δίνουν ώθηση στις ομάδες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, βελτιώνοντας τη στόχευση και τα μηνύματα και οδηγώντας σε αποτελεσματικότερη αποστολή e-mail και σε υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Τα δεδομένα επομένως, όχι μόνο τροφοδοτούν τις αποφάσεις αλλά καθοδηγούν και τη στρατηγική, βοηθώντας τους marketers να προβλέψουν τις αλλαγές και να ανταποκριθούν προληπτικά.

Ποια θα είναι τα βασικότερα σημεία της ομιλίας σας που θα πραγματοποιηθεί στο All Things Performance Marketing Conference τον Ιανουάριο στην Αθήνα;

Η ομιλία θα αποκαλύψει την πίεση που συχνά παραβλέπεται στο performance marketing, όπου κάθε KPI και κάθε deadline καμπάνιας μπορεί να μας φορτώσει με ακόμα ένα επίπεδο άγχους. Θα εξερευνήσω τέσσερις βασικούς τρόπους διαχείρισης του άγχους προσθέτοντας «πινελιές» διασκέδασης και χιούμορ σε όλη τη διαδικασία. Αυτές οι προσεγγίσεις είναι απαραίτητες όχι μόνο για την επιβίωση αλλά και για την ευημερία σε περιβάλλοντα υψηλού άγχους και κινδύνου. Ο στόχος μου είναι να προσθέσω σε αυτές τις προκλήσεις χιούμορ και συνάφεια, απεικονίζοντας πως μπορείς να εξισορροπήσεις τη φιλοδοξία με την αυτοσυντήρηση και να μοιραστώ «εργαλεία» που θα μας βοηθήσουν να παραμείνουν αποτελεσματικοί αποφεύγοντας ταυτόχρονα το burnout.

Η δημιουργία ενός περιβάλλοντος που ωφελεί την ψυχική υγεία και την προσωπική ανάπτυξη είναι απαραίτητη για την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας-τόσο στη δουλειά όσο και στη ζωή. Συμφωνείτε με αυτή την αρχή και αν ναι, πιστεύετε ότι μπορεί να υιοθετηθεί από τους ηγέτες των ομάδων;

Φυσικά και συμφωνώ. Δίνοντας προτεραιότητα στην ψυχική υγεία, δημιουργούμε ανθεκτικότητα, ενισχύουμε τη δημιουργικότητα και βελτιώνουμε την παραγωγικότητα. Οι ηγέτες των ομάδων, μπορούν να αντιγράψουν αυτό το μοντέλο, δημιουργώντας ανοιχτό διάλογο γύρω από την ψυχική υγεία, προσφέροντας ευέλικτες μορφές εργασίας και διασφαλίζοντας πως οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε πηγές που ευνοούν την ψυχική υγεία. Οι επικεφαλής των ομάδων, θα πρέπει επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο της εκπαίδευσης ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν σημάδια burnout και stress και να εφαρμόζουν πρωτοβουλίες, όπως ημέρες «χωρίς meetings» ή προκαθορισμένες ώρες αφιερωμένες στην ψυχική υγεία. Η δημιουργία μιας κουλτούρας, όπου το να κάνεις ένα βήμα πίσω είναι απόλυτα φυσιολογικό, μπορεί να ωφελήσει απίστευτα τις ομάδες, ανυψώνοντας το ηθικό τους, την εμπιστοσύνη και τη βιώσιμη επιτυχία. Όλα αυτά τα έκανα λάθος την πρώτη φορά, οπότε έχοντας μια δεύτερη ευκαιρία, είναι για μένα απόλυτη προτεραιότητα.

Ποια είναι η σημασία της ψυχικής ευεξίας στην επίτευξη της επιτυχίας; Πώς μπορούμε να δώσουμε προτεραιότητα στον προσωπικό μας χρόνο όταν εργαζόμαστε full time;

Η ψυχική υγεία είναι θεμελιώδης για την επιτυχία, καθώς επηρεάζει τη διαύγεια, τη δημιουργικότητα και την ανθεκτικότητα. Για να δοθεί προτεραιότητα στον προσωπικό χρόνο, είναι σημαντικό να δημιουργηθούν όρια μεταξύ εργασίας και ζωής- όπως ο καθορισμός συγκεκριμένων ωρών για τον έλεγχο των e-mails, για τη διαθεσιμότητα στην επικοινωνία αλλά και η πραγματική αποσύνδεση όταν είστε εκτός υπηρεσίας. Βοηθά επίσης, να υιοθετήσετε συνήθειες που σας αναζωογονούν, όπως η άσκηση, ο διαλογισμός ή τα χόμπι.
Οι δεξιότητες διαχείρισης χρόνου, μπορούν επίσης να αλλάξουν τη ζωή μας: η κατανομή των εργασιών, ο καθορισμός ρεαλιστικών στόχων και ο καθορισμός χρόνου σε προσωπικές δραστηριότητες, βοηθούν στη δημιουργία χώρου για προσωπική ευημερία. Το πιο σημαντικό πράγμα που έκανα σε διακοπές στη Νέα Υόρκη το 2021, ήταν να απενεργοποιήσω τις ειδοποιήσεις του Gmail και να μην τις ενεργοποιήσω ξανά.

Έχετε να μας δώσετε κάποιες συμβουλές για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών αγορών για online καταναλωτές;

Η δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για online καταναλωτές προϋποθέτει τον συνδυασμό της προσωποποίησης με την καινοτομία, με επίκεντρο τον χρήστη. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν εργαλεία, όπως το Gorgias για chatbots, που προσφέρουν άμεση, προσαρμοσμένη υποστήριξη ή augmented reality που επιτρέπει εικονικές δοκιμές. Το διαδραστικό περιεχόμενο – όπως το Octane AI για ερωτήσεις που οδηγούν σε προτάσεις προϊόντων – μπορούν να προσθέσουν μια προσωπική πινελιά ενώ τα προγράμματα πιστότητας, όπως το Yotpo που επιβραβεύει το engagement και όχι τις απλές αγορές, μπορούν να δημιουργήσουν μια αίσθηση του ανήκειν. Σε τελική ανάλυση, πρόκειται για τη διασφάλιση ότι ο πελάτης αισθάνεται ότι τον εκτιμούν και τον κατανοούν, καθιστώντας κάθε αλληλεπίδραση ομαλή, ελκυστική και συνεπή σε όλα τα κανάλια.


Short Bio
Κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας, που ήρθε αντιμέτωπος με τις προκλήσεις της δημιουργίας μιας επιχείρησης, μια διαδικασία που μίσησε, αγάπησε και ξεκίνησε από το μηδέν, ο Rich Evans, αντιλήφθηκε τη σημασία της ψυχικής υγείας στην επίτευξη επιτυχίας. Έχοντας απομακρυνθεί από τα παραδοσιακά μέτρα επιτυχίας, όπως το status και ο πλούτος, ο Rich, δίνει πλέον προτεραιότητα στον προσωπικό του χρόνο. Ως ιδρυτής του δεύτερού του agency, με την ονομασία Get Better, ένα eCommerce digital marketing agency, ο Rich βοηθά online brands να αναπτυχθούν μέσα από καινοτόμες, προσωποποιημένες, e-mail marketing στρατηγικές. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του ως συνεργάτης της Klaviyo, ο Rich και η ομάδα του ειδικεύονται στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της καμπάνιας και του ROI, με τη δύναμη των δεδομένων για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών αγορών για διαδικτυακούς καταναλωτές. Ο ίδιος πιστεύει, ότι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος που εκτιμά την ψυχική υγεία και την προσωπική ανάπτυξη είναι απαραίτητη για την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας – τόσο στην επιχείρηση όσο και στη ζωή. Και αυτό εφαρμόζει καθημερινά στο Get Better, όπου δεν τους απασχολεί μόνο η επίτευξη στόχων αλλά και η καλλιέργεια μιας υποστηρικτικής κουλτούρας όπου η ψυχική υγεία και η επαγγελματική ανάπτυξη κάθε μέλους της ομάδας έχουν προτεραιότητα.