Όπως διαχείριση logistics, στρατηγική αξιοποίηση εναλλακτικών καναλιών, πελατοκεντρικές προσεγγίσεις με retail πρακτικές κ.α.

Οι παραπάνω τρεις θεματικοί άξονες περιλαμβάνονται στα best practices του Ομίλου ΟΤΕ/Cosmote, της Carglass Greece και του Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς, αντίστοιχα. Γενικότερα τα best practices που θα παρουσιαστούν θα κινηθούν σε θεματικούς άξονες όπως αρχιτεκτονική & αισθητική καταστημάτων, branding & design, location stores & placement strategies, τεχνολογία και Νέα Μέσα, integrated retail campaigns, omnichannel retail strategies, στρατηγικές εξυπηρέτησης του πελάτη μέσα στο κατάστημα/Αfter Sales/Διαχείριση Παραπόνων, entertainment and social interaction, shop-in-shop concepts, senses Marketing κ.α.

Eπιπλέον, στο συνέδριο παρουσιάζουν best practices retailers όπως Wind, AB Bασιλόπουλος, Αpivita, Bergmann Kord, Nespresso Hellas, Chillbox, L’Artigiano, Sportmania Stores, Coffee Island κ.α. Πέρα από τα best practices, το συνέδριο θα δώσει και την εικόνα του retail μέσα από την ακαδημαϊκή ματιά του Γεώργιου Ι. Δουκίδη, Καθηγητή στα Πληροφοριακά Συστήματα, Διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, του Ο.Π.Α. To συνέδριο έχει ήδη τεθεί υπό την αιγίδα του ΣΕΛΠΕ, αλλά και του ICSC Hellenic Committee, του ελληνικού τμήματος του The International Council of Shopping Centers.