Στο εφετινό Euro δεν αγωνίζονται μόνο οι κορυφαίες Εθνικές ομάδες της Ευρώπης, αλλά και πολλά brands. Ποια έχουν άραγε την καλύτερη απόδοση;

Το Euro 2012 μόλις είχε αρχίσει, καθηλώνοντας μπροστά από τις τηλεοράσεις τους εκατομμύρια τηλεθεατές. Αναμενόμενο. Το ποδόσφαιρο είναι το όπιο του λαού. Και κάθε δημοφιλής ποδοσφαιρική διοργάνωση είναι ένα αθλητικό φαινόμενο με προεκτάσεις κοινωνικές, πολιτικές, πολιτιστικές, οικονομικές…

Γι’ αυτό και το σφύριγμα του ρέφερι σηματοδότησε την έναρξη και ενός άλλου αγώνα, στον οποίο συμμετέχουν δεκάδες brands. Με την Εθνική μας ομάδα να συμμετέχει σε ένα ακόμα ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί την εξαίρεση. Κάθε άλλο. Γι’ αυτό και αρκετές επιχειρήσεις έσπευσαν να ανακοινώσουν διάφορες προσφορές και ενέργειες σχετικές με το Euro 2012, κάποιες εκ των οποίων ξεχώρισαν για την καινοτομία τους. Το Daily Fax αποφάσισε, λοιπόν, να κάνει τη σχετική αναζήτηση και έσπευσε να καταγράψει μερικές από τις κινήσεις τακτικής των brands.

Η γαλανόλευκη κερκίδα των χορηγών
Η πρόκριση της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου στο Euro 2004 και ο ανεπανάληπτος θρίαμβος που ακολούθησε, μετέτρεψαν την Ελλάδα σε επίσημη αγαπημένη πολλών brands. Έτσι, από τότε, στο ρόστερ της Εθνικής συμμετέχουν πάντοτε αρκετοί διαφημιζόμενοι. Αυτήν την περίοδο, Μέγας Χορηγός είναι η Τράπεζα Πειραιώς, Χρυσός Χορηγός η Vodafone, Εθνικός Χορηγός ο ΟΠΑΠ, Χορηγοί οι Amstel, Adidas, Travel Plan και PC Systems, ενώ ως Υποστηρικτές ενισχύουν την ομάδα οι Nova, Sato, Hellasod και Metropolitan Hospital.

Ένας από αυτούς τους χορηγούς, λοιπόν, η Vodafone, έδωσε την ευκαιρία στους συνδρομητές της να μιλούν και να στέλνουν sms χωρίς χρέωση! Πότε; Από την ώρα έναρξης κάθε αγώνα της Εθνικής μας μέχρι το τέλος της ημέρας. Επίσης, οι συνδρομητές της Vodafone που ταξίδεψαν μέχρι την Πολωνία, απολάμβαναν δωρεάν εξερχόμενες και εισερχόμενες κλήσεις και SMS προς όλους. Δεν ήταν, όμως, ο μοναδικός χορηγός της Εθνικής που έσπευσε να «παίξει μπάλα».

Μία άλλη αξιόλογη πρωτοβουλία ήταν από την Amstel, η οποία επέλεξε να «ντυθεί» στα γαλανόλευκα για χάρη της Εθνικής Ομάδας. Πιο αναλυτικά, το κουτάκι των 33cl αποχωρίστηκε τη συνήθη κόκκινη εμφάνιση και «φόρεσε» τα συλλεκτικά γαλανόλευκα, δείχνοντας έμπρακτα τη διάθεση της Amstel να γίνουμε «Όλοι μαζί, ένα με την Εθνική».

Τρώγοντας έρχονται τα δώρα
Μία εβδομάδα πριν την έναρξη της διοργάνωσης, η McDonald’s λανσάρισε το νέο Greek Mac, «μία γευστική πρόταση με δύο μπιφτέκια βοδινού, φρέσκα λαχανικά και δροσερή σάλτσα, όλα τυλιγμένα μέσα σε μία αφράτη πίτα». Και μιας και είναι επίσημος Χορηγός του Euro 2012, η McDonald’s δεν αρκέστηκε στο λανσάρισμά του, αλλά αποφάσισε να το γιορτάσει κιόλας. Έτσι, με την αγορά κάθε μεγάλου McMenu Greek Mac, οι πελάτες μπορούν να κερδίσουν αναμνηστικά δώρα της Coca-Cola για το Euro και να διεκδικήσουν δωρεάν προϊόντα των McDonald’s.

Βαλ’ το και φύγαμε για… τηλεόραση
Η Media Markt, εταιρεία η οποία, με αφορμή αθλητικές διοργανώσεις, έχει πραγματοποιήσει και στο παρελθόν διάφορες ενδιαφέρουσες ενέργειες, προέτρεπε μέχρι και τις 9 Ιουνίου τους καταναλωτές να επισκεφτούν ένα από τα 10 καταστήματά της και να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό €UROΓΚΟΛ. Το σκεπτικό ήταν απλό: αγοράστε την τηλεόραση της επιλογής σας και δοκιμάστε να σκοράρετε. Όσοι πελάτες έβαλαν γκολ, πήραν τα λεφτά τους πίσω και, εν τέλει, απόλαυσαν τη ποδοσφαιρική γιορτή με τη νέα τους τηλεόραση την οποία αγόρασαν… τζάμπα!


Πρόκριση «2 σε 1»
Όλοι όσοι αγόρασαν, αρχής γενομένης από τις 15 Μαΐου, ένα από τα προϊόντα της σειράς 2012 από την Panda Security, είχαν έναν ακόμα λόγο να πανηγυρίζουν τα γκολ της Εθνικής μας Ομάδας. Και αυτό γιατί αν κατάφερνε τελικά η Ελλάδα να προκριθεί στα προημιτελικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, οι πελάτες της Panda Security θα απολάμβαναν υπηρεσίες προστασίας για δύο και όχι για τον ένα χρόνο που είχαν αγοράσει. Κάτι που τελικά συνέβη.

Γκολ στο Mall
Έως και την 1η Ιουλίου, το The Mall Athens θα υποδέχεται τους επισκέπτες με διαγωνισμούς και δοκιμασίες σε όλα τα επίπεδα με έπαθλο δώρα, όπως αυθεντικές εμφανίσεις της Εθνικής Ελλάδας, μπάλες Adidas Tango 12, παπούτσια Predator Lethal Zones και μία τηλεόραση Plasma 50 ιντσών. Επίσης, ποδοσφαιρικός διαγωνισμός «τρέχει» και στη σελίδα του The Mall Athens στο Facebook.

Εφαρμογές που σκοράρουν
H Nokia παρουσίασε, σε συνεργασία με την Perform, την εφαρμογή “Goal.com 2012 Finals”, αποκλειστικά για όλες τις συσκευές Lumia. Διαθέσιμη στα αγγλικά, τα γαλλικά, τα ιταλικά, τα ισπανικά και τα γερμανικά, η εφαρμογή παρέχει νέα για τους αγώνες του Euro, αποτελέσματα, σχόλια και κριτικές από αθλητικογράφους, καθώς και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Από την άλλη, το QlikView δημιούργησε τη δωρεάν εφαρμογή “Kick-It & Qlik-It”, μέσω της οποίας οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε όλα τα ιστορικά δεδομένα των Εθνικών Ομάδων και των παικτών, μπορούν να απαντήσουν σε κουίζ και να δουν ενδιαφέροντα στατιστικά, όπως «ο συσχετισμός του ύψους ενός παίκτη με τον αριθμό των γκολ που θα βάλει με κεφαλιά».

Τα «γήπεδα» των Αθηνών
Κάθε σπουδαία αθλητική διοργάνωση αξίζει να τη βλέπεις με φίλους, με παρέες πολυπληθείς. Γι’ αυτό και αρκετά εστιατόρια και ξενοδοχεία έσπευσαν, κατά τη διάρκεια του Euro, να ανακοινώσουν ειδικές προσφορές για τους θαμώνες τους. Το Hilton, για παράδειγμα, προσκαλεί τους Αθηναίους να παρακολουθήσουν τους αγώνες των 19:00 στο Oasis Pool Bar & Grill και αυτούς των 21:45 στο Byzantino. Και επικοινωνεί μενού αξίας 19 ευρώ, το οποίο περιλαμβάνει κλαμπ σάντουιτς ή μπέργκερ, σαλάτα Caesar’s ένα ποτήρι μπίρα. Αντίστοιχα, το ξενοδοχείο N.J.V. Athens Plaza ετοίμασε «κερκίδα» στο ειδικά διαμορφωμένο Explorer’s Lounge. Προσφέρει δε έκπτωση 15% σε όλα τα ποτά.