Για την ανάθεση των digital

(ΠΑΡΙΣΙ) Είναι η πρώτη φορά που οι δύο εταιρείες προχωρούν σε από κοινού ανάθεση, η οποία αφορά στο επαναλανσάρισμα των ιστοσελίδων και των πλατφόρμων mobile των προαναφερόμενων μαρκών σε όλες τις αγορές για τα επόμενα τρία χρόνια, με έδρα το Λονδίνο και το Παρίσι. Η αξία του λογαριασμού εκτιμάται στα 48 εκατ. ευρώ. Εκπρόσωπος της Renault ανέφερε: «Κύριος στόχος είναι η ενίσχυση όλων των δραστηριοτήτων των νέων, παλιών οχημάτων και των υπηρεσιών, και η τοποθέτηση της συμμαχίας ως παγκόσμιας ηγέτιδας στην εξυπηρέτηση πελατών». Η συμμαχία των δύο εταιρειών αποσκοπεί στον συνδυασμό της παραγωγικής γραμμής, των εργασιών έρευνας και ανάπτυξης, για την εξοικονόμηση τουλάχιστον 4,3 δισ. ευρώ έως το 2016. Τα παγκόσμια media της συμμαχίας χειρίζεται η OMD.