Σύμφωνα με την εταιρεία recruitment στελεχών Russell Reynolds Associates, το 48% των προσλήψεων σε ηγετικές θέσεις marketing το πρώτο μισό του 2019 αφορούσε γυναίκες, ποσοστό που συνιστά σημαντικό ρεκόρ. Η εταιρεία κατέγραψε περισσότερες από 200 μετακινήσεις υψηλόβαθμων στελεχών επικοινωνίας το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ δύο βιομηχανίες, αυτή των οικονομικών υπηρεσιών και αυτή των βιομηχανικών και φυσικών πόρων, επέλεξαν περισσότερες γυναίκες απ’ ό,τι άντρες για τον ρόλο του CMO.

«Η ισότητα των φύλων είναι σχεδόν πραγματικότητα», καταλήγει, με αισιοδοξία, η μελέτη. Βελτιωμένη εικόνα αναφορικά με την εκπροσώπηση των γυναικών αποτυπώνει και η Spencer Stuart, επίσης εταιρεία recruitment. Έχοντας εξετάσει 100 brands και επιχειρήσεις, κατέληξε ότι το 36% είχε γυναίκες CMOs το 2018, ποσοστό που βρισκόταν στο 28%, έναν μόλις χρόνο πριν. Ωστόσο, η Spencer Stuart βρήκε επίσης ότι ο κλάδος του marketing μαστίζεται ακόμη από ελλιπή εκπροσώπηση των μειονοτήτων στα υψηλότερα κλίμακια: μόλις 9 από τους 100 CMOs ανήκαν σε μειονοτική ομάδα, 2 λιγότεροι σε σχέση με το 2017.
(Πηγή: AdAge)