Ζητούμενο η προσαρμογή στην ταχύτατη αλλαγή του consumer behavior 

Προσλήψεις CMOs-ρεκόρ πραγματοποιήθηκαν από την αρχή του έτους, και εντός της πανδημίας, στις ΗΠΑ, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας αναζήτησης στελεχών, Russell Reynolds Associates, η οποία παρακολουθεί τις μετακινήσεις των συγκεκριμένων στελεχών από το 2013. Συγκεκριμένα, στο πρώτο ήμισυ του 2020, προσλήφθηκαν 243 νέοι Chief Marketing Officers, τη στιγμή που ο αντίστοιχος αριθμός για την ίδια περίοδο του 2019, ανερχόταν σε 209.

Η τάση αυτή δείχνει ότι οι CEOs δεν φοβούνται να προχωρήσουν σε αλλαγές στην ηγεσία των τμημάτων marketing, ακόμα και εάν πρέπει να «συναντήσουν» τους υποψηφίους διαδικτυακά. Άλλωστε, από την αρχή του έτους, το 75% των CMOs επιλέχθηκαν απευθείας από την αγορά, ενώ το ποσοστό ανέβηκε στο 80% το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου. Ζητούμενο δε για τις εταιρείες είναι η δυνατότητα προσαρμογής στην ταχύτατη αλλαγή του consumer behavior. Θετικά αποτιμάται, επίσης, το γεγονός ότι το ύψος των αμοιβών επανέρχεται σε υψηλότερα επίπεδα, μετά τις περικοπές της πανδημίας. (Πηγή: AdAge)