Με τα σχετικά παράπονα που δέχθηκε η Advertising Standards Authority (ASA) να ξεπερνούν τα 1.500, η καμπάνια της Tesco για τα Χριστούγεννα αναδεικνύεται ως η διαφήμιση που προκάλεσε τις περισσότερες διαμαρτυρίες το 2021, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Η διαφήμιση «This Christmas, Nothing’s Stopping Us», που δημιουργήθηκε από την BBH, τιμά το βρετανικό κοινό που κάνει ό,τι μπορεί για να γιορτάσει, όπως πρέπει, τα φετινά Χριστούγεννα. Η επίμαχη σκηνή που προκάλεσε αντιδράσεις ήταν εκείνη στην οποία ο Άγιος Βασίλης επιδεικνύει το πιστοποιητικό εμβολιασμού του στον έλεγχο του αεροδρομίου. Σύμφωνα με την ASA, οι περισσότερες καταγγελίες, που έλαβε, υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη σκηνή «δημιουργεί πίεση και ενθαρρύνει τις διακρίσεις εμβολιασμένων-ανεμβολίαστων».

Επιπλέον, η διαφήμιση, η οποία βγήκε στον αέρα το Σάββατο, έλαβε επικριτικά σχόλια και στα social media από αντιεμβολιαστές. Η ASA λέγεται ότι εξετάζει τις καταγγελίες για να διαπιστώσει εάν δικαιολογούν έρευνα για πιθανή παραβίαση των κανόνων.

(Πηγή: Μarketingweek.com)