Παρά την αστάθεια στα media, σύμφωνα με στοιχεία του γ΄ τριμήνου

Οικονομικά στοιχεία τους έδωσαν στη δημοσιότητα, για το γ΄ τρίμηνο του 2020, οι Facebook, Twitter, Google και Amazon, τα οποία καταγράφουν την υπέρβαση της ασταθούς συγκυρίας. Παρά το μποϊκοτάζ των brands τον περασμένο Ιούλιο, το Facebook παρουσίασε αύξηση 22% στα ad sales, σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας τα 21,2 δισ. δολάρια. Παράλληλα, οι χρήστες αυξήθηκαν κατά 12% διεθνώς, φτάνοντας τους 1,82 δισ., ενώ οι χρήστες των υπηρεσιών του ανήλθαν στους 3,2 δισ. (+14%).

Το Twitter επέστρεψε στο ad growth, εκφράζοντας, ωστόσο, ανησυχίες ενόψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών, οι οποίες, όπως αναφέρει, «προσδίδουν μια αφιλόξενη ατμόσφαιρα για διαφήμιση», ενώ η Google, με συνολικά κέρδη 36,2 δισ. το γ΄ τρίμηνο (+14%), έκανε λόγο για οικονομική ανάκαμψη από την πανδημία χάρη στο YouTube, το οποίο έφτασε τα πέντε δισ. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα, και το Search.

Όσο για το Amazon, οι πωλήσεις άγγιξαν τα 96,1 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 37%, και τριπλάσια κέρδη 6,3 δισ., σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, σημείωσε σχεδόν διπλάσια (+49%) διαφημιστικά έσοδα στην κατηγορία «Other» ύψους 5,4 δισ. δολαρίων.

(Πηγή: AdAge)