24ωρο ψηφιακό φιλανθρωπικό φεστιβάλ κομμωτικής. Στις 5 Μαΐου, τα επαγγελματικά brands της Henkel Beauty Care Professional ενώθηκαν με αφορμή το #HairdressersUnited, ένα 24ωρο ψηφιακό φιλανθρωπικό φεστιβάλ σεμιναρίου κομμωτικής. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung, το #HairdressersUnited έφερε κάτω από μια ψηφιακή στέγη, έμπειρους επαγγελματίες κομμωτές και ειδικούς στον τομέα της ομορφιάς και περιποίησης, […]

24ωρο ψηφιακό φιλανθρωπικό φεστιβάλ κομμωτικής.

Στις 5 Μαΐου, τα επαγγελματικά brands της Henkel Beauty Care Professional ενώθηκαν με αφορμή το #HairdressersUnited, ένα 24ωρο ψηφιακό φιλανθρωπικό φεστιβάλ σεμιναρίου κομμωτικής. Σε συνεργασία με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung, το #HairdressersUnited έφερε κάτω από μια ψηφιακή στέγη, έμπειρους επαγγελματίες κομμωτές και ειδικούς στον τομέα της ομορφιάς και περιποίησης, γιορτάζοντας την αλληλεγγύη στη βιομηχανία της κομμωτικής. Με την υποστήριξη των social media, η 24ωρη live μετάδοση της εκδήλωσης προέβαλε 41 διαφορετικούς κομμωτές από 19 χώρες, οι οποίοι παρουσίασαν μια ποικιλία από Look & Learn σεμινάρια, σε 9 γλώσσες.

Η εκδήλωση καταγράφηκε επίσης στα ρεκόρ Guinness, για το «μεγαλύτερο ψηφιακό εκπαιδευτικό σεμινάριο κομμωτικής που έχει μεταδοθεί ποτέ στο διαδίκτυο», επιτυγχάνοντας συνολικά 27 ώρες και 34 λεπτά συνεχόμενης live μετάδοσης. Μαζί με το Ίδρυμα Fritz Henkel Stiftung, το #HairdressersUnited συνεισέφερε με το ποσό των 100.000 ευρώ σε φιλανθρωπικό σκοπό, όπως, στον Ερυθρό Σταυρό και στο United Ways, ενώ οι δωρεές που έγιναν από τους θεατές κατά τη διάρκεια της live μετάδοσης θα ανακοινωθούν σύντομα.