Νέα στοιχεία του AA/WARC, αναφέρουν πως το ad spend του κρίσιμου 4ου τριμήνου θα καταγράψει ρεκόρ σημειώνοντας αύξηση 8% συγκριτικά με πέρυσι.
Σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, φέτος το κοινό είναι πιο δεκτικό, καθώς το 56% των ερωτηθέντων, δήλωσαν πως ανυπομονούν να δουν χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις ενώ το 59%, τόνισε πως αγαπά τις εορταστικές διαφημίσεις. Πολλά μεγάλα brands του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως οι John Lewis, Tesco, Sainsbury’s, Waitrose, Marks & Spencer και Boots, κυκλοφόρησαν και φέτος χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, μαζί με παγκόσμια brands, όπως η Amazon, η Disney και η Coca-Cola. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι προβλέψεις δαπανών θα κατευθυνθούν στο search με αύξηση 8,8% στα 4 δισ. δολάρια, στο online display με αύξηση 15,8% στα 3,9 δισ. δολάρια, στην τηλεόραση στα 1,3 δισ. λίρες και ποσοστό 4,3%, στο Broadcaster Video on Demand με αύξηση 7,8% και σε OOH με αύξηση 8,1%.
d«Η αναμενόμενη αύξηση των δαπανών κατά 760 εκατ. λίρες φέτος θα είναι η μεγαλύτερη αύξηση των δαπανών που έχει καταγραφεί με εξαίρεση το έτος 2021 μετά την πανδημία» τόνισε ο James McDonald, Director of Data, Intelligence & Forecasting, WARC. (Πηγή: WARC)