Η νέα ταινία της Vodafone από Spot JWT και Movielab σημειώνει πανελλήνιο ρεκόρ «χτυπημάτων» για διαφήμιση

Συνολικά, 42 videos ανέβηκαν με τη διαφήμιση και σχετικά θέματα (μουσική, κ.α.) και έχουν μέχρι σήμερα πάνω από 3,7 εκατ. views με likeability 98%+. Στόχος της ταινίας είναι να επικοινωνήσει τη νέα πρωτοποριακή υπηρεσία «Vodafone Έλεγχος Χρήσης» που δίνει στους συνδρομητές τη δυνατότητα να ελέγχουν τη χρήση τους όπου κι αν βρίσκονται. Την ταινία έχει δημιουργήσει η Spot JWT, σε παραγωγή της Movielab.