Τι είδαμε όμως μέσα από το νέο θεσμό; Είδαμε τηλεοπτικούς σταθμούς με περιεχόμενο,  υποδομές και τεχνολογία που ξεπερνούν ακόμα και τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας. Είδαμε εφημερίδες και περιοδικά με ποιοτικό διαφημιστικό περιβάλλον και εξαιρετική δημοσιογραφική δουλειά. Είδαμε ραδιόφωνα με εκπομπές υψηλής διείσδυσης στις τοπικές κοινωνίες. Είδαμε όμως και sites που ο πλούτος και η ποιότητα του περιεχομένου τους, όσο και η εμπειρία που προσφέρουν στον χρήστη είναι επιπέδου κορυφαίων sites του εξωτερικού.  «Η ποιότητα και η δυναμική των περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης αποτελούν καθρέπτη της υπόστασης και των δυνατοτήτων των τοπικών κοινωνιών» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Regional Media Awards, Κωνσταντίνος Καμάρας κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των βραβείων. Και είχε απόλυτο δίκιο.

Η συμμετοχή των Mέσων της περιφέρειας και των τοπικών μέσων στα βραβεία ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τις υποψηφιότητες να προέρχονται από κάθε γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας, από τη Θράκη μέχρι την Κρήτη και από την Λευκάδα μέχρι την Ρόδο. Από την ποιοτική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων, ένα ιδιαίτερα σημαντικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι το γεγονός ότι τα περιφερειακά και τοπικά Mέσα έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις και στο κομμάτι των digital media. Μάλιστα, οι περισσότερες υποψηφιότητες των Mέσων αυτών αφορούσαν στα digital media, ενώ ακολούθησαν ο Τύπος, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.

Η βαρύτητα των βραβείων που λάνσαρε το Marketing Week αποτυπώθηκε και κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής, όπου παρευρέθηκαν δεκάδες ιδιοκτήτες και Διευθυντές Mέσων της περιφέρειας, αλλά και σημαντικοί θεσμικοί παράγοντες, όπως ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Αμαρουσίου Γιώργος Πατούλης, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης κ.α. Αναλυτικό αφιέρωμα για την 1η διοργάνωση των Regional Media Awards μπορείτε να διαβάσετε στο παρόν τεύχος.