Στις προηγμένες τεχνολογικά χώρες η παραπάνω πραγματικότητα έχει αρχίσει ήδη να μεταφράζεται σε μετακίνηση από το κέντρο στην περιφέρεια, με τους ανθρώπους να αναζητούν μια καλύτερη ποιότητα ζωής». «Αυτή η μετακίνηση», μου είπε, «θα δημιουργήσει στο άμεσο μέλλον ένα νέο κοινό για τα περιφερειακά ΜΜΕ, με χαρακτηριστικά διαφορετικά από εκείνα των αγροτικών πληθυσμών». Η εξέλιξη αυτή επιφυλάσσει ένα νέο, ιδιαίτερα αναβαθμισμένο ρόλο, για τα ΜΜΕ της περιφέρειας. Τα τελευταία υπέστησαν βεβαίως το απαραίτητο ξεσκαρτάρισμα που επέβαλε η κρίση και επέζησαν εκείνα που πράγματι έχουν να προσφέρουν κάτι, στηρίζονται σε marketing oriented στρατηγικές και δεν ζουν από την κρατική διαφήμιση, η οποία ουσιαστικά έχει εκμηδενιστεί. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν γκρίζες ζώνες. Υπάρχουν, αλλά σε μεγάλο βαθμό το τοπίο έχει ξεκαθαρίσει.

Αυτά τα περιφερειακά και τοπικά ΜΜΕ, επενδύουν πλέον στρατηγικά – και στον βαθμό του εφικτού – στην καινοτομία και στην δημιουργικότητα, με την τεχνολογία να κρατάει τον πρώτο ρόλο. Την ίδια στιγμή εξελίσσουν σύγχρονες πρακτικές, ενώ η διείσδυσή τους στις τοπικές κοινωνίες είναι ισχυρότατη. Το ίδιο και η ισχύς τους ως διαφημιστικά οχήματα. Όλα αυτά όμως δεν είναι ευρύτερα γνωστά στον κλάδο της Επικοινωνίας και του Μarketing. Ανταποκρινόμενο σε αυτή την ανάγκη της αγοράς, το Marketing Week σε συνεργασία με την Ίνκαμ προχωρούν στην διοργάνωση για πρώτη φορά σε τέτοιο εύρος, των Regional Media Awards 2015. Πρόκειται για ένα νέο θεσμό, ο οποίος έχει ως στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει τα περιφερειακά και τοπικά μέσα (εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση, ραδιόφωνο) στη χώρα μας. Μια σημαντική ευκαιρία για τα περιφερειακά και τοπικά ΜΜΕ, αλλά και για τον κλάδο της Επικοινωνίας, ξεκινά…