Σε redesign και replatforming προχώρησε ToFarmakeioMou.gr. Το project του redesign ανέλαβε η Webjar, δίνοντας έμφαση στην ευχρηστία, στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στις καθαρές γραμμές, ιδιαίτερα στη mobile version. Από την πλευρά της, η Protean ανέλαβε το replatforming, με το νέο e-shop να είναι 100% custom στις ανάγκες του TFM, 60% ταχύτερο από την προηγούμενη πλατφόρμα, και το νέο backend να υποστηρίζει νέες δυνατότητες marketing, merchandising, cross/upselling, κ.ά.

O Θοδωρής Σακόπουλος, CEO του ToFarmakeioMou.gr, σχολίασε σχετικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από το τελικό αποτέλεσμα. Θεωρούμε ότι μας δικαίωσε η επιλογή μας, κρίνοντας από αυτά που βλέπουμε τόσο στα ποιοτικά, όσο και στα ποσοτικά μας νούμερα (orders, conversion rate, bounce rate, avg. time on site, κ.λπ). Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας για τη σημαντική τους βοήθεια, στο όλο εγχείρημα».