Με κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας του το #naperasei, το Gazzetta, αθλητικό Μέσο με επισκεψιμότητα που ξεπερνά τους 6 εκατ. unique browsers τον μήνα, ανανεώνεται. Το σύγχρονο redesign του Gazzetta βασίστηκε στην ανάγκη για άμεση ενημέρωση και παροχή πρωτογενούς περιεχομένου στο κοινό του. Οι αποκλειστικές συνεντεύξεις, τα μεγάλα αφιερώματα, τα βίντεο του Gazzetta TV, η μεγάλη σειρά από podcasts, το πλήρως ανανεωμένο live και το Gazzetta Plus έχουν τη δική τους ξεχωριστή θέση στη νέα κεντρική σελίδα με τη βοήθεια του δυναμικού μενού.

Ο CEO της Liquid Media, Παναγιώτης Γεωργόπουλος, δήλωσε: «Το Gazzetta συνδυάζει τα 13α γενέθλιά του με ένα redesign υψηλού επιπέδου, αντάξιο της εμπιστοσύνης των αναγνωστών του. Αυτό το site είναι το νούμερο ένα case study του ελληνικού Ίντερνετ και στόχος του είναι να παραμείνει στην κορυφή».