Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν σε τουλάχιστον 300 οικογένειες πακέτα προϊόντων προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας επιφανειών, και σε επιλεγμένες οικογένειες που θα διαθέτουν πλυντήριο πιάτων, μια συσκευασία ταμπλέτες πλυντηρίου finish. Οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν την προσπάθεια αγοράζοντας προϊόντα Dettol και Finish σε μειωμένες τιμές που φθάνουν ακόμα και το 35%, από τις 4 έως τις 22 Απριλίου, καθώς η αύξηση των πωλήσεων το συγκεκριμένο διάστημα θα συμβάλει στην περαιτέρω αύξηση των οικογενειών που θα ωφεληθούν από την ενέργεια.
07/04/14
CATEGORIES: Marketing
Reckitt Benckiser και Μασούτης στηρίζουν τα Παιδικά Χωριά SOS
Από MW Online Team
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ