Στη Fiftyeggz ανέθεσε η εταιρεία The Olive Co. το rebranding της κατηγορίας που περιλαμβάνει έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και ελιές σε συσκευασίες tin can και doypack που προορίζονται αποκλειστικά για τις αγορές του εξωτερικού. Το rebranding αφορά στη δημιουργία λογοτύπου σε διεθνές ύφος, νέες συσκευασίες, καθώς και προωθητικό υλικό όπως έντυπα, digital content και POP displays.
Με pop art αισθητική, η έμφαση δίνεται στα vibrant χρώματα που προσελκύουν το μάτι του καταναλωτή στο ράφι. Η σειρά απαρτίζεται από κίτρινες, πράσινες, μοβ, πορτοκαλί και κόκκινες συσκευασίες, καθεμία συνδεδεμένη με το χαρακτηριστικό άρωμα ή συστατικό του εκάστοτε προϊόντος. Το πολύχρωμο εικαστικό ολοκληρώνεται με τη δημιουργία ενός pattern από εικονίδια που συμβολίζουν στοιχεία της φύσης και της ελληνικής γης.