Ανέλαβε επίσης τις συσκευασίες προϊόντων και την έντυπη επικοινωνία

Ο συνολικός σχεδιασμός της ταυτότητας και του νέου concept καταστημάτων βασίστηκε στις αρχές και αξίες του brand με επίκεντρο την συνεχή ανησυχία για ευεξία και χαλάρωση, διαχρονική ποιότητα και υψηλή αισθητική των προϊόντων ύπνου. Η νέα ταυτότητα δίνει πιο μοντέρνα και φιλική εικόνα της μάρκας και εστιάζει σε στοιχεία ευζωίας – χαλάρωσης και ευεξίας.

Εικόνες που συνδέονται με zen καταστάσεις επικοινωνούνται στα νέα έντυπα, στις συσκευασίες των προϊόντων και μέσα στο κατάστημα. Ο συνολικός σχεδιασμός και η αισθητική χτίζει ένα χαλαρωτικό υπόβαθρο όπου πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα στρώματα και τα κρεβάτια. Η πρώτη εφαρμογή του νέου concept ολοκληρώθηκε στο νέο κατάστημα της αλυσίδας στη Λ. Μεσογείων.