Τη νέα εικόνα και φιλοσοφία της παρουσίασε νωρίτερα σήμερα η Skag, σε εκδήλωση που παρέθεσε για τους δημοσιογράφους, με ομιλητές την Πόπη Σκαγιά, Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας και τον Θοδωρή Σκαγιά, CFO και Procurement Director. Μετά από 67 χρόνια, η Skag ανανεώνει το λογότυπό της και προχωρά σε δυναμικό rebranding, με στόχο να γίνει «love brand» όπως χαρακτηριστικά επισημάνθηκε.

Με κεντρικό της μήνυμα το «Get inspired», η εταιρεία εφαρμόζει το νέο της λογότυπο σε όλα τα υπο-brands της, συγκεντρώνοντάς τα κάτω από 4 προϊοντικούς πυλώνες: Learn, Plan, Create, Play. Σκοπός της μάρκας είναι «να κάνει την καθημερινότητα πηγή έμπνευσης», ενώ αναφορά έγινε και στις δράσεις της Skag στον τομέα της βιωσιμότητας, όπου έμφαση δίνεται στον μεγάλο κύκλο ζωής προϊόντων, στην ανακύκλωση και στην περιβαλλοντική υπευθυνότητα.

Το rebranding θα υποστηριχθεί από 360º marketing πλάνο συνολικής επένδυσης 500.000 ευρώ, το οποίο θα τρέχει έως το τέλος του έτους. Θα περιλαμβάνει εντατική επικοινωνία σε όλα τα Μέσα, στο πλαίσιο της οποίας η Skag θα συνεργαστεί με την 4 Wise Monkeys. Tη συνολική στρατηγική rebranding, το νέο brand Positioning, το concept  του νέου Brand Architecture καθώς και τη νέα εικαστική ταυτότητα σχεδίασε η The Growth Challenge, ενώ προηγήθηκε καταναλωτική έρευνα σε συνεργασία με την Truberries. Την εκδήλωση επιμελήθηκε η The Kompany.